Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی المپیک به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه نوشت.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از کمیته ملی المپیک، در پی تصویب قانون منع بکار گیری بازنشستگان از سوی مجلس شورای اسلامی ، رییس کمیته ملی المپیک ایران در نامه‌های جداگانه به رییس فیفا و رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص این قانون لازم اجرای مجلس شورای اسلامی توصیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته ملی المپیک در نامه ای به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد تلاش وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ایجاد ثبات وآرامش به همراه اجرای قانون است.

صالحی امیری در این نامه عنوان کرد: به شما اطمینان می‌دهم دولت نه تنها هیچ گونه دخالتی در روند دموکراتیک انتخابات فدراسیون ها ندارد بلکه میلیون ها دلار سالانه کمک می کند. در بخشی از نامه دکتر صالحی امیری خطاب به اینفانتینو و شیخ سلمان آمده است :
در مورد فدراسیون فوتبال هرگونه تصمیم گیری در صلاحیت مجمع عمومی آن فدراسیون خواهد بود و قطعا کمیته ملی المپیک در جهت حمایت از فدراسیون بر اجرای صحیح اصول و مفاد اساسنامه نظارت خواهد کرد.

در بخش دیگری از این نامه که روز چهارشنبه به روسای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد آمده است: در اجرای این قانون ۸۰۰نفر از مدیران ارشد در بخش هابی مختلف از جمله ۱۴ استاندار و چند سفیر و مدیران سیاسی، اجرایی، اقتصادی، ورزشی و فرهنگی حوزه های مختلف مشمول اجرای آن شدند.
رییس کمیته ملی المپیک ایران با تاکید بر حفظ ارامش و ایجاد ثبات و پرهیز از تنش با کمک وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد اجرا نشدن قانون منع بکار گیری بازنشستگان در موعد مقرر تبعات قانونی و کیفری خود را بدنبال دارد.
در نامه ارسالی رییس کمیته ملی المپیک به روسای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اطمینان داده شده است که دولت نه تنها هیچ گونه مداخله ای در فرآیند دموکراتیک انتخابات روسای فدراسیون ها نداشته بلکه سالیانه میلیون ها دلار برای توسعه ورزش قهرمانی بویژه فوتبال کمک بلاعوض می نماید.
در نامه دکتر سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به عنوان رکن اصلی و صالح در تصمیم گیری در مورد این فدراسیون اعلام شده و تاکید کرده قطعا کمیته ملی المپیک در جهت حمایت از فدراسیون بر اجرای صحیح اصول و مفاد اساسنامه نظارت خواهد کرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا

به گزارش جام جم آنلاین، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است: قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های قهرمانی آسیا که با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز همراه بوده است و رقابت‌های دلاورانه و جانانه نمایندگان کشورمان برابر حریفان، دل ایرانیان اقصی نقاط جهان را به وجده آورده و مایه خوشحالی و شور شعف ملت بزرگ ایران شد.

ضمن تبریک این قهرمانی به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و افتخار آفرینان تیم ملی کشتی فرنگی برای افتخار آفرینان کشتی کشورمان در رقابت‌های پیش رو آرزوی موفقیت داشته و امید است در سایه لطف باریتعالی و دعای خیر مردم و تلاش شما عزیزان نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابت‌های المپیک پاریس نیز با درخشش خود همچون گذشته دل مردم را شاد کنند.

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • نامه مجمع کارآفرینان به رئیس‌جمهوری؛ چالش‌های گمرکی را برطرف کنید
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!