Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@05:06:30 GMT

آتش‌سوزی در کالیفرنیا به حاشیه بزرگراه‌ها رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۹۰۹۵

آتش‌سوزی در کالیفرنیا به حاشیه بزرگراه‌ها رسید

آتش‌سوزی جنگل‌ها در ایالت کالیفرنیای آمریکا که از جمعه گذشته (شش روز پیش) آغاز شده همچنان ادامه دارد و تمام تلاش‌ها برای خاموش کردن آن بی‌نتیجه مانده است.

تصاویر هوایی جدیدی که از این آتش‌سوزی در رسانه‌های آمریکایی منتشر شده، حاکی از نزدیک شدن دامنه این آتش‌سوزی به بزرگراه‌ها و مناطق شهری است و به همین جهت تلاش‌ها برای اطفای آن سرعت بیشتری گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش‌سوزی جنگل‌ها در کالیفرنیا طی سال‌های اخیر به یک فاجعه عادی تبدیل شده، اما رسانه‌های آمریکایی می‌گویند این مرگبارترین حریقی است که تاکنون در تاریخ این ایالت رخ داده است.

طبق گفته منابع رسمی، تا این لحظه دستکم ۵۶ نفر در اثر این آتش‌سوزی جان خود را از دست داده و بیش از ۱۳۰ نفر نیز مفقود شده‌اند. در مناطق نزدیک به محل آتش‌سوزی، افرادی که به مناطق دیگر فرار کرده‌اند، عکس گمشدگان خود را برروی دیوار‌ها چسبانده‌اند.

آتش‌سوزی کالیفرنیا هوای این منطقه را نیز به شدت آلوده کرده است. در بسیاری از مناطق این ایالت مردم می‌گویند که بوی دود را به راحتی احساس می‌کند. حجم دود ناشی از این آتش‌سوزی به حدی است که بر اساس گزارش واشنگتن‌پست، مردمی که صد کیلومتر دورتر از محل آتش‌سوزی زندگی می‌کنند نیز مجبور به استفاده از ماسک شده‌اند.

فیلم‌هایی که از روز گذشته در رسانه‌های آمریکایی منتشر شده، نشان می‌دهند که در بخشی از مناطق کالیفرنیا، خودرو‌ها در جاده‌ها و اتوبان‌ها مجبورند برای رسیدن به مقصد از فاصله چندمتری شعله‌های آتش یا حتی از میان آن‌ها عبور کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آتش سوزی کالیفرنیا حادثه آتش سوزی کالیفرنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد به نقل از سایت خبری «داون نیوز»، نیرو‌های پلیس مبارزه با تروریسم پاکستان (CTD) به کمک نهاد‌های اطلاعاتی یک عملیات موفق در منطقه «بکهر» از نواحی ایالت پنجاب این کشور انجام دادند.
به گفته منابع خبری نیرو‌های پلیس ۲ تروریست را حین تلاش برای ورود به ایالت سند شناسایی و در جریان یک عملیات و تیراندازی شدید به هلاکت رساندند.
داون نیوز نوشت: این تروریست‌ها در چندین فقره حمله تروریستی به ساختمان‌های حساس دولتی و نظامی تحت تعقیب بوده اند.
گفته می‌شود از این دو تروریست عضو گروه‌های ممنوعه مقدار زیادی مواد منفجره کشف و ضبط شده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آتش سوزی عظیم در اسکله تاریخی کالیفرنیا
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • وضعیت یک دانشگاه در ایالت تگزاس؛ درگیری دانشجویان با گارد اسب‌سوار! | فیلم
  • پیش بینی دانشگاه کالیفرنیا: گرمای بی سابقه در تابستان
  • پیش بینی دانشگاه کالیفرنیا: گرمای بی سابقه در تابستان امسال
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • ورود پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان