Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-24@22:32:58 GMT

مرزبانان ربوده شده در میرجاوه آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۹۱۱۰

مرزبانان ربوده شده در میرجاوه آزاد شدند

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان قزوین که در محل نشست کنگره ۳ هزار شهید برگزار شد اظهار داشت: دشمنان امروز به ضعف‌های خود اعتراف کرده و ناکارآمدی آنها با اجرای حربه های تحریمی به عنوان آخرین ابزار نتوانسته اهدافشان را تامین کند.

وی افزود: آمریکا هر تهدیدی که توانسته از ابتدای انقلاب نسبت به ما اعمال کرده و با جنگ و ترور، شبیخون فرهنگی، و تهدیدات سیاسی تلاش کرده به نظام اسلامی آسیب بزند و همچنان نیز در موقعیت های مختلف تلاش دارد این تهدیدات را عملی کند اما تهدیدات نظامی را انجام ‌نمی دهد چون می داند که نتیجه نخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: تجربه چهل ساله مردم ایران اسلامی، مقاومت و ایستادگی است و این روحیه همچنان می تواند ما را به سرمنزل مقصود برساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: رسالت شهید پیام رسانی به جامعه و مومنین است که معنای آن این است که از هبچ تهدیدی نترسید و هیچ خوفی به دل راه ندهید و بدانید با ایستادگی و مقاومت دشمن شکست خورده و در ادامه نیز متحمل شکست های بیشتری خواهد شد.

سردار جعفری یادآور شد: همانگونه که تاکنون شاهد شکست استکبار در منطقه بوده ایم به لطف الهی در ادامه نیز شاهد این ذلت خواهیم بود و تهدیدات اقتصادی نیز با قناعت و بصیرت مردم به پایان می رسد.

وی گفت: حرکت‌های بسیج و سپاه در منطقه موجب ناراحتی دشمنان شده و همین بیداری و جبهه مقاومت که در یمن، سوریه، و عراق به واسطه انتقال پیام انقلاب اسلامی ایجاد شده، استکبار  را ناراحت کرده و دچار حرکت انفعالی شده است.

فرمانده سپاه پاسداران در خصوص پاسخ به تهدیدات دشمن یادآور شد: بسیاری از پاسخ هایمان غیررسانه ای و غیرعلنی و چراغ خاموش است اما شک نکنید همه پاسخ‌های ما برای دشمنان استکباری دردناک است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای آزادی مرزبانان گفت: پنج نفر آزاد شده اند. تروریست ها در صدد هستند تعدادی که اسیر هستند را با زندانیان خود معامله کنند اما پیگیر هستیم تا از طریق دولت پاکستان بتوانیم زمینه آزادی همه سربازان خود را فراهم کنیم.

سردار جعفری گفت: جمهوری اسلامی زیر بار هیچ حرف زور و شروط غیر منطقی تروریست ها نمی رود و با اقتدار کامل و با همکاری دولت پاکستان همه نیروهای نظامی خود را آزاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: یادواره شهدا سردار جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، عبدالجبار اودک گفت: در فروردین ماه سالجاری این زمین‌ها در همان مرحله نخست پیش از انجام هرگونه اقدام فیزیکی توسط متصرفان شناسایی و به بیت المال بازگردانده شد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی میرجاوه از مردم خواست: در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی دولتی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۶۵۶ و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت از اراضی دولتی استان اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است