Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف خودروی تعدادی از مسوولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان خبر داد و گفت: نوربخش - رئیس سازمان تامین اجتماعی- به اتاق عمل انتقال یافته است. آفتاب‌‌نیوز : مجتبی خالدی در گفت وگو با ایسنا افزود: ساعتی قبل یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز با کامیون حامل سوخت در استان گلستان تصادف کرد که تصادف پنج مصدوم بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تن از مصدومان به‌صورت سرپایی و سه تن دیگر که از همراهان مسوولان وزارت رفاه بودند به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان انتقال یافتند.
وی ادامه داد: نوربخش - رئیس سازمان تامین اجتماعی، تاج الدین - معاون امور مجلس سازمان تامین اجتماعی و حنیف - مدیر کل اموراستانهای وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی- افراد مصدوم هستند که دکتر نوربخش به اتاق عمل منتقل و دکتر تاج الدین نیز در حال احیای قلبی، ریوی است. 
خالدی در پایان اظهارکرد: حال حنیف که راننده این خودرو نیز بوده وخیم گزارش شده است. 
شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مناف هاشمی استاندار گلستان در این جریان دچار هیچ آسیبی نشده‌اند.
مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به تصادف خودروی هیات همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در محور گرگان به کردکوی رخ داده است. در جریان این حادثه خودروی لندکروز در یک دوربرگردان با تانکر حامل سوخت برخورد کرد. ۴ نفر در این حادثه مصدوم شدند. آقای نوربخش و تاج‌الدین از سرنشینان این خودرو بودند که حال آنها وخیم اعلام شده است.دو مصدوم دیگر به بیمارستان ۵ آذر منتقل شدند که سطح هوشیاری یکی از آنها پایین است اما مصدوم دیگر وضعیت از دیگر مصدومان بهتر است.
گزارش مقدماتی پلیس
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزییات تصادف تویوتا لندکروز و تانکر حمل سوخت را اعلام کرد.
سرهنگ نادر رحمانی درباره جزییات این حادثه گفت: یک دستگاه تویوتا لندکروز و یک دستگاه تانکر حمل سوخت ساعتی پیش در ورودی غربی شهر گرگان باهم برخورد کردند. ۴ سرنشین این خودرو که شامل تقی نوربخش و همراهنشان بودند دچار حادثه شده که به مراکز درمانی منتقل شدند.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروهای پلیس راهور در حال بررسی علت حادثه هستند و علت آن متعاقبا اعلام می شود.



کد خبر: ۵۵۶۸۷۰ تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تصادف وزارت کار استان گلستان نوربخش شریعتمداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در اثر تصادف در جاده آبادان

افشین دریانبرد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت : طی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ گزارشی در خصوص انحراف از جاده، خودروی ساینا در حد فاصله فلکه فرودگاه به طرف هتل کاروانسرای شهرستان آبادان ارسال شد.

به گفته او به سرعت سه تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شدند.

دریانبرد با بیان در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند گفت : مصدومان پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان آیت طالقانی آبادان منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن ۷ نفر در پی تصادف ۲ پراید در تیران
  • تصادف در اتوبان  زنجان به تبریز ۱۵ مصدوم بر جا گذاشت 
  • تصادف اتوبوس با پراید در قزوین یک‌فوتی و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در کبودرآهنگ هفت مصدوم و یک کشته برجا گذاشت
  • وقوع ۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/۱۶ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در درگزین همدان یک فوتی و ۶ مصدوم برجا گذاشت
  • ۲۰ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور سبزوار - بردسکن
  • ۲۰ مصدوم در تصادف زنجیره ای محور سبزوار - بردسکن
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف در جاده آبادان
  • ۳ کشته و یک مصدوم در تصادف کامیون و سمند در گچساران