Web Analytics Made Easy - Statcounter

معروف ترین مو فرفری فوتبال برای مدتی با چهره همیشگی اش خداحافظی کرد.

طرفداری- مروان فلینی پس از سال ها با چهره ای متفاوت در میادین فوتبال حاضر خواهد شد چراکه موهای خود را کوتاه کرده است. فلینی یکی از سوژه های مورد علاقه و همیشگی کاریکاتورهای عمر مومنی، کاریکاتوریست وبسایت گل بوده است. او در جدیدترین اثر خود نیز در قالب تصویر زیر به کوتاه شدن موهای هافبک منچستریونایتد، واکنش نشان داده است:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ دستیار قلعه‌نویی به انتقادات جوانگرایی

به گزارش ورزش سه، حمید مطهری بعد از بازگشت اعضای تیم ملی از ترکمنستان در گفتگویی با خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود. ایران بعد از مدت‌ها موفق شد که آنجا به پیروزی برسد. واقعا زمین کار را برای ما و ایده‌های تاکتیکی‌مان سخت کرده بود، اما خدا را شکر توانستیم با این برد هم به جام ملت‌های ۲۰۲۷ عربستان صعود کنیم و هم به انتخابی جام جهانی. در مجموع علی‌رغم مشکلاتی وجود داشت، برد خوبی بود.

او در خصوص سه بازیکنی که اولین بازی‌های ملی خود را تجربه کردند، عنوان کرد: تمام کادرفنی و در راس‌مان آقای قلعه‌نویی دنبال این هستیم که تمام جوان‌های لیگ را رصد کنیم. البته این منوط بر این است که چرخه تولید متوقف نباشد. جوان‌ها باید در باشگاه‌ها ساخته شوند و ما بهترین انتخاب‌ها را داشته باشیم. این جوان‌ها باید در لیگ بازی کنند و ما به عنوان مربی تیم ملی آنها را رصد کنیم و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشم. اینکه مدام می‌گویند تیم ملی باید جوانگرایی کند با چیزی که من می‌گویم، منافات دارد. اینطور نیست. جوان باید در لیگ تولید شود و ما بتوانیم آنها را انتخاب کنیم.

مربی تیم ملی درباره انتقاداتی که با وجود پیروزی مقابل ترکمنستان به تیم ملی وارد می‌شود، گفت: واقعا شرایط بازی در چمن مصنوعی بی کیفیت سخت بود. پای همه بازیکنان ما زخمی بود و شرایط خیلی سخت بود‌. از همه تشکر می‌کنم. بچه‌ها با جان و دل بازی کردند و توانستند سه امتیاز را بگیرند.

مطهری در واکنش به اینکه عربستان شب گذشته برابر تاجیکستان شکست خورد، عنوان کرد: من با پرسپولیس تجربه بازی در تاجیکستان را داشتم. کار کردن در این زمین‌ها واقعا سخت است. اینکه بتوانی ایده‌های تاکتیکی و پلن‌های بازی‌ات را اجرایی کنی، واقعا سخت است. باز هم از بچه‌ها تشکر می‌کنم. خیلی صادقانه و متعهدانه بازی کردند و توانستند یک امتیاز را کسب کنند.

وی در خصوص برنامه پیش روی تیم ملی توضیح داد: ما باید لیگ را خوب رصد کنیم. فیفادی بعد، دو بازی بعدی‌مان است که با هنگ کنگ و ازبکستان خواهد بود و برای سرگروهی خیلی برایمان مهم است. فعلا برنامه‌ریزی‌مان به صورت کوتاه مدت این است.

دستیار امیر قلعه‌نویی درباره حاشیه‌هایی که پیرامون لیست تیم ملی وجود دارد، گفت: همه حق دارند درباره تیم ملی کشورشان نظر بدهند و هیچ مشکلی در این رابطه نیست، اما در این سال‌ها هر لیستی که توسط مربیان خارحی یا ایرانی اعلام شده، با این صحبت‌ها و انتقادات همراه بوده است. ما سعی می‌کنیم بهترین‌ها انتخاب کنیم. شاید در این دیدگاه و نظرات‌مان اشتباه هم بکنیم اما واقعا هیچ نیتی در آن نیست. همیشه این صحبت‌ها هست اما ما سعی می‌کنیم بهترین انتخاب‌ها را داشته باشیم.

مطهری در خصوص بیانیه‌ باشگاه استقلال که شب قبل از بازی درباره حضور بازیکنان در ترکیب منتشر شد، عنوان کرد: من الان در جایگاه مربی تیم ملی صحبت می‌کنم اما همه می‌دانیم که عقبه پرسپولیسی دارم. اگر بخواهم درباره بیانیه باشگاه استقلال صحبت کنم، متاسفانه به آن موضوع ربط می‌دهند. اما یقین بدانید که کادرفنی تیم ملی و در راس آنها آقای قلعه‌نویی اصلا توجهی به این بیانیه‌ها ندارند و به چیزی که در تمرین می‌بینیم، توجه می‌کنیم و سعی می‌کنیم اجرایی کنیم. این بیانیه می‌توانست از طرف یک باشگاه دیگر باشد اما در هر صورت ما هیچ توجهی نداریم و روی برنامه‌ریزی خودمان جلو می‌رویم.

او در پایان در پاسخ به اینکه آیا از نسل جدیدی که به تیم ملی دعوت شده‌اند، راضی هستند گفت: بچه‌ها استعدادهای خوبی هستند، اما نیاز به زمان دارند. مثلا محمد قربانی دیروز بازی کرد؛ محمد در نساجی با خود من بوده و در این سال‌ها در سپاهان خوب کار کرده است، اما اینطور نبود که دیروز از او انتظار داشته باشیم سوپراستار باشد. این بچه‌ها باید در شرایط بازی کنار بازیکنان بزرگی مثل سردار، طارمی، جهانبخش، بیرانوند و ... که زحمت کشیده‌اند و بازیکنان بزرگی شده‌اند، بازی کنند. همین که به اردو می‌آیند و کنار این بازیکنان هستند به آنها کمک می‌کند که از نظر کیفیت و مهارت بتوانند بهتر باشند.

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: ایران حامی همیشگی فلسطین است
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • پاسخ دستیار قلعه‌نویی به انتقادات جوانگرایی
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • ایلان ماسک، FREN، Doge، میم کوین ها، و داستان همیشگی
  • آیا توصیه به «شمارش گوسفند» برای بی‌خوابی واقعا مفید است؟
  • اپیلاسیون صورت ضرر دارد؟
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت
  • صهیونیستها منتظر طوفانی شدیدتر از طوفان الاقصی باشند/ برادری و اخوت نیاز همیشگی جامعه دینی است
  • قلعه‌نویی: آزمون بخاطر علاقه به مردم ترکمن به عشق‌آباد آمده