Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مبارکی رئیس هیات کاراته استان فارس در خصوص کاراته کا‌های سانحه دیده در مسیر شیراز - تهران، توضیحاتی ارائه داد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از فدراسیون کاراته، اتوبوس تیم منتخب بانوان سبک‌های آزاد استان فارس که برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد) شب گذشته از شیراز عازم تهران شده بود، دچار سانحه شد و ۱۴ کاراته کا مصدوم به بیمارستان انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمد مبارکی، رئیس هیات کاراته استان فارس در خصوص وضعیت آسیب دیدگان این حادثه به سایت فدراسیون کاراته گفت: اتوبوس ساعت ۸ و سی دقیقه از شیراز عازم تهران بود که به دلیل بارندگی و لغزش جاده دچار حادثه شد و ۱۴ کاراته کا حاضر در اتوبوس دچار مصدومیت شده و به بیمارستان ولیعصر صفاشهر منتقل شدند.

او افزود: به محض اطلاع از حادثه بنده در بیمارستان حاضر شدم و پیگیر وضعیت آسیب دیدگان بودم که خوشبختانه ۱۲ نفر از آن‌ها مرخص شدند، اما ۲ نفر از آن‌ها به دلیل شکستگی دست و پا و برای ادامه مداوا به بیمارستان شیراز انتقال پیدا کردند.

مبارکی گفت: از محمدصادق فرجی رئیس و محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته که پیگیر موضوع بوده و چندین بار تماس گرفته و در خصوص وضعیت کاراته کا‌ها پرس و جو کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون کاراته شیراز تصادف در شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت

واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی شهر یزد ۱۳ نفر زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش مشرق، سید حسین طباطبایی،مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد،افزود: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و تردد می‌کنند

دیگر خبرها

  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس عازم تهران/ عکس
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت