Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اردبیل ؛ در این همایش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: عملکرد امروز دشمن در برابر جبهه مقاومت جوانان کشورمان حکایت از وادادگی آن دارد و این مهم نتیجه‌ای جز پسرفت استکبار جهانی ندارد. 
محمدجواد نیک‌روش افزود : در مقابل عملکرد امروز کشور استوار ایران مقاومت است و یقین بدانید نتیجه‌ این مهم پیشرفت خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه امروزه تفاوت تفکر انقلابی با تفکر لیبرالی به خوبی در دنیا عیان شده است، اضافه کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و طول تاریخ مردم کشور ما حلاوت پیروزی‌های بسیاری را چشیدند که نمونه بارز این پیروزی پیشرفت و ترقی در عرصه موشکی است .
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: حدود 30 سال پیش وقتی امام راحل با توجه به عملکرد جوانان بسیجی دانشجو نگاه کرد و با قطعیت فرمودند که پیروزی شدنی است ، یقین بدانیم که امام در آن زمان از اوضاع اقتصادی کنونی کشور و مقاومت‌هایی که قرار بود از سوی جوانان انجام شود اندک آگاهی داشتند .
نیک‌روش با تاکید بر اینکه امروز مبدا تحول در کشور جمهوری اسلامی ایران دانشجوها هستند، گفت: در طول تاریخ انقلاب تفکر و مسیری که امام راحل افق آن را پیروزی و سربلندی می‌دیدند هسته‌های مقاومت بودند و این هسته‌های مقاومت همان دانشجویان بسیجی هستند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور بر ضرورت تولید علم در عرصه کنونی تاکید کرد و افزود : تولید علم باید مبتنی بر آرمان‌ها و نیازهای انقلاب باشد و در این مسیر دانشجویان پیشقدم‌تر از سایر اقشار هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اردبیل بسیج دانشجویان جوانان پیشرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر سبزعلیپور، مدیر داروی معاونت غذاودارو دانشگاه در حاشیه بازدید از داروخانه‌های سطح شهرستان پارس آباد گفت: در این بازدیدها، مقادیر قابل توجهی داروی قاچاق و تاریخ گذشته کشف و ضبط شد که پرونده تخلفات این داروخانه‌ها جهت رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال می‌شود.
وی با تاکید بر حضور فعال مسئول فنی در داروخانه‌ها و اطلاع رسانی‌های مکرر نسبت به اصالت سنجی دارو‌ها و فرآورده‌های سلامت محور در سامانه TTAC اظهارداشت: در صورت مغایرت اطلاعات سامانه TTAC و موجودی فیزیکی داروخانه، ضمن قطع سهمیه، موضوع در کمیسیون قانونی ماده ۲۰ دانشگاه مطرح خواهد شد.
مدیر داروی معاونت غذاودارو دانشگاه بیان داشت: انبار دارویی داروخانه‌ها بایستی طبق آیین نامه و ضوابط به معاونت غذا و دارو معرفی و تاییدیه‌های لازم از سوی موسس اخذ شود.
رعایت اصول علمی و فنی در ساخت دارو‌های ترکیبی و همچنین ارجاع بیمار به پزشک مربوطه از دیگر موضوعات مورد تاکید مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بود.

دیگر خبرها

  • حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته