Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@19:19:21 GMT

پاکستان: پنچ مرزبان میرجاوه تحویل ایران شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۹۲۸۸

به گزارش ایرنا، «محمد فیصل» شامگاه پنجشنبه به وقت محلی با انتشار پست توییتری اعلام کرد: با کمک نیروهای مجری قانون (LEA) و نیروهای نظامی، پنج مرزبان ایرانی آزاد شدند.
وی در ادامه پست توییتری خود افزوده است:این مرزبانان در سلامت هستند و به نیروهای ایرانی تحویل شده اند.
فیصل در ادامه پیام خود گفته است:تلاش های دوجانبه و هماهنگ برای آزادی دیگر مرزبانان نیز در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز امروز پنجشنبه گفت: پنج نفر از مرزبانان میرجاوه آزاد شده اند و تلاش ها برای آزادی دیگر گروگان ها ادامه دارد.
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: آنچه در خصوص آزادی پنج نفر از مرزبانان ایرانی منتشر شده، بر مبنای اطلاعاتی است که طرف پاکستانی در جریان تعاملات و مراودات برای آزادی مرزبانان ما ارائه کرده است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف درخصوص نقل قول سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه در مورد آزادی پنج نفر از مرزبانان ربوده شده توسط گروهک تروریستی وابسته به استکبار جهانی اظهار داشت: آنچه اعلام شده، بر مبنای اطلاعاتی است که طرف پاکستانی در جریان تعاملات و مراودات برای آزادی مرزبانان ما گفته اند و ما آن را دریافت کرده‌ایم.
سردار شریف با بیان اینکه سپاه پاسداران همه تلاش خود را برای آزادی تمام مرزبانان به کار گرفته است، اظهار کرد : آزادی همه افراد نیازمند زمان است و تمامی تلاش ما در این زمینه ادامه خواهد داشت.
شامگاه دوشنبه 23 مهرماه، تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک های ضد انقلاب ربوده و به خاک پاکستان انتقال داده شدند.
عوامل گروهک های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و رو به روی یکی از پاسگاه های مرزی کشور پاکستان صورت داده‌اند‌.
پس از آن بود که سردار «پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران برای پیگیری روند آزادی مرزبانان ربوده شده به اسلام آباد سفر کردند.
«محمد فیصل» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان نیز اعلام کرد که تهران و اسلام آباد برای آزادی مرزبانان ربوده شده با یکدیگر همکاری می کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی در شهرک مهرگان/ بخشی از واحدها ماه آینده تحویل می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محسن داوری فرماندار شهرستان مشهد در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن مهرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی در حوزه مسکن ملی در مهرگان در دستور کار است که بخشی تا پایان اردیبهشت‌ماه و بقیه تا پایان سال تحویل اعضا می‌شود.

وی افزود: قرعه‌کشی انجام شده و صاحبان مشخص است که تا پایان سال تحویل داده خواهد شد.موضوع فاضلاب مهرگان نیز در دستور کار قرار دارد و در حال اجرا است. در حال انجام زیرسازی‌ها هستیم.

داوری ادامه داد: مشکل نانوایی در مهرگان حل شده است. در زمینه مدرسه به نتیجه مطلوب نرسیدیم، اما ادامه می‌دهیم تا مشکل مرتفع شود. در حال حاضر دو مدرسه در حال ساخت است. از بعد خدماتی پیش‌بینی‌های خوبی برای مهرگان شده که انجام می‌شود.

فرماندار مشهد در خصوص بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی حاشیه شهر عنوان کرد: بیمارستان مربوط به حوزه سفر ریاست‌جمهوری بوده و در حال انجام است. در فاز اول اورژانس افتتاح خواهد شد. رشد بیمارستان براساس برنامه است و مشکلی وجود ندارد. منابع باید تحقق پیدا کند که در تلاش هستیم، راه‌هایی پیدا شده که مشکل منابع حل خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895807

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی مهرگان در مشهد تا پایان سال
  • ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی در شهرک مهرگان/ بخشی از واحدها ماه آینده تحویل می‌شود
  • تجمع مردم پاکستان درحمایت از مردم غزه و حمله ایران به اسرائیل
  • ۱۲ فقره انشعاب غیرمجاز در میرجاوه شناسایی شد
  • اگر رژیم اسراییل به ماجراجویی ادامه دهد، پاسخ گسترده خواهد بود
  • متقاضیان خرید پژو پارس بخوانند | سازمان تعزیرات تکلیف تولید پژو پارس را روشن کرد
  • خبر مهم برای متقاضیان پژو پارس؛ تولید ادامه می یابد
  • گروه ۷: به تلاش برای جلوگیری از تشدید تنش در منطقه ادامه می‌دهیم
  • زلنسکی: خواستار تلاش برای جلوگیری از تشدید درگیری در خاورمیانه هستیم
  • آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان