Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:31:25 GMT

همایش دوچرخه سواری همگانی در مهاباد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۹۲۸۹

همایش دوچرخه سواری همگانی در مهاباد برگزار شد

مهاباد- ایرنا- همایش دوچرخه سواری همگانی با حضور بیش از 150 رکابزن به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و پیشگیری از دیابت در مهاباد برگزار شد.

رییس هیات دوچرخه سواری و دبیر کمیته ورزش های همگانی مهاباد روز پنجشنبه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: دوچرخه سواران مسیر 6 کیلومتری استادیوم آزادی - پل حکمت - میدان شهرداری و چهارراه مولوی را در این همایش رکاب زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیاکو توتونچی با اشاره به اینکه این همایش با شعار «کتاب کلید سلامتی» برگزار شد، افزود: ترویج و تبلیغ فرهنگ دوچرخه سواری و ایجاد رغبت بیشتر شهروندان به ورزش همگانی از اهداف این طرح است.
وی ادامه داد: همایش دوچرخه سواری همگانی علاوه بر نشاط و شادابی در بین جوانان در حفظ سلامت روح و جسم افراد نقش مهمی دارد.
رییس هیات دوچرخه سواری و دبیر کمیته ورزش های همگانی مهاباد اضافه کرد: در پایان این همایش به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
به گزارش ایرنا، 24 آبان تا یکم آذر به نام هفته کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است و امسال بیست و هشتمین هفته کتاب با شعار «حال خوش خواندن» برگزار می شود.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/6185/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دوچرخه سواري همايش همگاني مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد

سید عباس حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات فوتبال گل کوچک بر پایه هواداری از تیم‌های لیگ برتری در سه فاز شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که فاز شهرستانی در ۴۴۸ شهرستان، در فاز استانی در ۲ منطقه آزاد و ۳۱ استان و فاز کشوری به صورت متمرکز در یک استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مکان‌های عمومی مانند میادین شهری، پارک‌ها و فضاهای باز عمومی می‌توانند برای برگزاری مسابقات فوتبال گل کوچک تدارک شده است.

مسؤول کمیته فوتبال خیابانی استان مرکزی بیان کرد: ثبت نام از طریق سامانه رویداد فدراسیون ورزش‌های همگانی به آدرس Events.isfaf.ir تا ۳۱ اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

مسؤول امور استان‌های فوتبال خیابانی کشور گفت: مسابقات فوتبال گل کوچک در رده سنی ۱۸ سال به بالا ویژه دختران و پسران برگزار می‌شود.

حسینی تاکید کرد: هدف از برگزاری مسابقات گل کوچک خیابانی را عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش عدالت اجتماعی، نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در بین محالت کشور، ایجاد فرصت مشارکت حداکثری برای شهروندان در رویداد گل کوچک و ارتقای سطح سالمت، نشاط و شادابی آنان، تشویق و ترغیب شهروندان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی و غنی سازی اوقات فراغت آنان، ترویج فرهنگ رقابت جوانمردانه، سالم و سازنده مبتنی بر توسعه پایدار، همچنین توجه به گسترش ورزش همگانی در مناطق کم برخوردار و توسعه فرهنگ هواداری است.

کد خبر 6087014

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید