Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@05:19:31 GMT

تساوی ایران و ترینیداد در نیمه اول

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۹۳۱۳

تیم ملی فوتبال ایران در نیمه اول دیدار دوستانه مقابل ترینیداد و توباگو به نتیجه مساوی رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ترینیداد و توباگو رفت که نیمه اول بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.آن هم در حالیکه کریم انصاری فرد یک پنالتی را برای تیم ملی از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور:سعود الاادبا( قطر)

کمک داور:زای الشماری، جما ال بورشاید(قطر)

کارت زرد:خلیل هایلند( ترینیداد و توباگو) 

کارت قرمز:-

گل:-

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان، وریا غفوری، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، مهدی ترابی، وحید امیری، کاوه رضایی و کریم انصاری فرد

سرمربی: کارلوس کی‌روش

ترکیب تیم ترینیداد و توباگو:

ماروین فیلیپ، جوین جوینز، شدلون باتئو، دانیال سیاروس، خلیل هایلند، عطااله گوئرا، لستر پلتیر، الوین جونز، تریستون هوج، ناتان لوئیس و لستون پائول

سرمربی: دنیس لارنس

اتفاقات مهم بازی:

دقیقه ۶ شوت از راه دور کریم انصاری فرد را دروازه بان ترینیداد و توباگو مهار کرد.

دقیقه ۸ شوت از راه دور کاوه رضایی را دروازه بان ترینیداد و تو باگو به سختی مهار کرد.

دقیقه۱۴ درگیری بازیکنان دو تیم در میانه زمین باعث شد چند لحظه‌ای بازی متوقف شود.

دقیقه ۱۸ خلیل هایلند کاپیتان تیم ترینیداد و توباگو با وحید امیری و یکی دو بازیکن دیگر تیم ملی درگیری فیزیکی پیدا کرد! داور به این بازیکن کارت زرد نشان داد. این بازیکن که در تیم‌های باشگاهی عربستانی بازی می‌کند بر اعصابش مسلط نبود! داور هم با این بازیکن مدارا کرد.

دقیقه ۳۰ پنالتی از دست رفته!: پاس عمقی کاوه رضایی به مهدی ترابی در محوطه جریمه رسید که مدافعان ترینیداد و توباگو روی مهاجم تیم ملی ایران مرتکب خطا شدند و داور اعلام ضربه پنالتی به سود تیم ملی کرد که کریم انصاری فرد این ضربه را از دست داد و توپ او را دروازه بان دفع کرد و توپ برگشتی را هم کریم به بالای دروازه زد!

دقیقه ۳۳: کاپیتان بی اعصاب ترینیداد و توباگو بخاطر خطای امیری روی یک بازیکن همی تیمی‌اش به شدت به داور معترض شد!

دقیقه ۴۰: ضربه کاشته ترینیداد و توباگو را حسینی دروازه بان تیم ملی مهار کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای امشب فوتبال جهان، دو رقیب دیرینه، یعنی ریورپلاته و بوکاجونیورز در مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه مقابل همدیگر قرار گرفتند و در بازی‌‌ای پرگل بوکا توانست با ۳ گل از سد حریفش بگذرد.

گل اول بازی را میگل بورخا در دقیقه ۱۰ به ثمر رساند. روی یک ضدحمله سریع، با پاس کلودیو اچوری، مهاجم کلمبیایی توانست دروازه بوکا را باز کند.

برتری ریورپلاته تا لحظات پایانی نیمه اول ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱+۴۵ میگل مرنتیل با شوتی از نزدیکی نقطه پنالتی بازی را مساوی کرد.

در دقیقه ۶۲ نیمه دوم ادینسون کاوانی کامبک بوکا را تکمیل کرد. روی اشتباه مدافعان حریف، توپ به کوین زنون رسید و با سانتر او،‌ کاوانی با ضربه سر دروازه حریف را فرو ریخت.

پنج دقیقه بعد هم مرنتیل روی ریباند شوتی که دروازه‌بان دفع کرده بود، گل سوم را وارد دروازه ریورپلاته کرد تا بازی ۳-۱ شود.

این نتیجه تا لحظات پایانی ادامه داشت و در وقت‌های اضافه پائولو دیاز یکی از گل‌ها را جبران کرد اما این کافی نبود و بوکا جونیورز با پیروزی ۳-۲ برابر ریورپلاته به مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه آرژانتین رسید.

دیگر خبرها

  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲ / تیر خلاص به پیکر نیمه جان کاتالان ها
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • یونایتد 3(4)-(2)3 کاونتری: تن‌هاخ تا دم اخراج رفت و برگشت!‏
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • لیگ یک/حافظیه برد به خودش ندید
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت