Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترینیداد و توباگو در دیداری دوستانه به میدان رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترینیداد و توباگو از ساعت18 امروز(پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

تیم ایران در این بازی با ترکیب سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان، وریا غفوری، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، مهدی ترابی، وحید امیری، کاوه رضایی و کریم انصاری فرد به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*دقیقه 3: ضربه مهاجم ترینیداد و توباگو به تیر دروازه ایران برخورد کرد و به اوت رفت.

*دقیقه 5: شوت کریم انصاری‌فرد از پشت محوطه جریمه را دروازه‌بان ترینیداد و توباگو به راحتی مهار کرد.

*دقیقه 7: شوت محکم کاوه رضایی را دروازه‌بان ترینیداد و توباگو به سختی مهار کرد.

*دقیقه 10: وریا غفوری با یک پاس زیبا موقعیت خوبی را برای کریم انصاری فرد ایجاد کرد و انصاری‌فرد توپ را به جایی شوت کرد که دروازه‌بان ترینیداد و توباگو حضور داشت.

دقیقه 30: خطای مدافع ترینیداد و توباگو  روی مهدی ترابی در محوطه جریمه یک پنالتی برای ایران به دنبال داشت.

دقیقه 32: پنالتی ایران را کریم انصاری فرد زد که دروازه‌بان ترینیداد و توباگو آن را مهار کرد.

دقیقه 46: هافبک ترینیداد و توباگو به راحتی روزبه چشمی را از پیش رو برمی‌دارد و سانتر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه ایران به بیرون نرفت.

 

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران ترینیدادوتوباگو بازی دوستانه روزبه چشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل

به گزارش قدس آنلاین، رم در هفته سی‌وسوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و برابر مهمانش با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام راهی میدان شد و موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند.

سردار آزمون در صحبت‌هایی بعد از بازی گفت: گاهی بازی‌ها اینگونه پیش می‌رود. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته برد بود. بدیهی است که سه امتیاز را می‌خواستیم ولی در فوتبال گاهی می‌برید و گاهی می‌بازید. ما به راهمان ادامه می‌دهیم و با وجود این نتیجه دست از تلاش نخواهیم نکشید.

او درباره گلزنی در این دیدار با وجود نبودنش در ترکیب اصلی نیز افزود: وظیفه کسانی که از روی نیمکت می‌آیند این است که تا جایی که می‌توانند به تیم کمک کنند. این وظیفه ماست. همه ما باید به تیم کمک کنیم و خوشحالم توانستم گلزنی کنم.

این سومین گل سردار آزمون در این فصل برای رم بود. این بازیکن ایرانی که به‌تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، آماده است در لیگ اروپا نیز به تیمش کمک کند. رم با هدایت دانیله دروسی توانسته است به نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یابد و باید در این مرحله به مصاف بایر لورکوزن، قهرمان بوندسلیگا، برود.

دیگر خبرها

  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • یونایتد مرد و زنده شد/ همسایه‌ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیدند
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • گل هفتم تفنگدار ذوب آهن برای تثبیت پیروزی
  • خاطره زیدان زنده شد: کنترل شوت 75 متری! (عکس)‏
  • نتیجه‌ گرفتن مس رفسنجان با پشت سر گذاشتن بحران بدنسازی!