Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@17:44:48 GMT

اختلال در روند معاینه فنی خودروها در تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۹۳۵۶

ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از اختلال ایجاد شده در روند کاری مراکز معاینه فنی خبر داد و گفت: معطلی یک ساعته شهروندان، به علت قطعی سامانه سیمفا وزارت کشور و راهور ناجا حادث شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به اختلال ایجاد شده در روند کاری مراکز معاینه فنی در روز پنج شنبه مورخ 24 آبان ماه و معطلی یک ساعته شهروندان که به علت قطعی سامانه سیمفا وزارت کشور و راهور ناجا حادث شد، ضمن عذر خواهی ، از صبر و شکیبایی مراجعه کنندگان در این ارتباط تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در توضیح این خبر اعلام کرد: با عنایت به آغاز مرحله دوم طرح کاهش و شروع کنترل مکانیزه معاینه فنی توسط دوربین های سطح شهر، شهروندان با حساسیت تمام و مجدانه جهت رعایت قانون و مشارکت در کاهش آلودگی هوا نسبت به معاینه فنی خودروی خود در این چند ماه اقدام نموده اند که خوشبختانه با تمهیدات شهرداری تهران و افزایش ظرفیت کاری مراکز معاینه فنی، وضعیت مراجعات به نحو مناسبی مدیریت شده و رانندگان می توانند در کمتر یک ساعت نسبت به اخذ معاینه فنی اقدام کنند.

پر واضح است با توجه به ارتباط نرم افزاری مراکز معاینه فنی کشور به سامانه راهور ناجا و وزارت کشور نبایستی پشتیبانی فنی این دو مجموعه به نحوی باشد که قطعی ارتباط سامانه موجب توقف کار مراکز و دلسردی شهروندان در همکاری و رعایت قانون شود.

منبع: مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت:با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در ۱۵ استان کشور و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران شاهد کاهش ۲۳.۱ درصدی ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در شهر تهران بوده‌ایم.

وی افزود: پیرو دغدغه‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۳ پیرامون پدیده زمین خواری و لزوم ساماندهی و حفاظت از اراضی حساس و آسیب پذیر کشور، در اواخر سال ۱۴۰۱ سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان یکی از ۲۳ پروژه اولویت دار دولت الکترونیک در استان تهران رونمایی شد.

نیکوکار اشاره کرد:کاهش پرونده‌های قضایی، پیشگیری از وقوع مفاسد در حوزه اراضی و املاک کشور، مدیریت یکپارچه اراضی کشوراز طریق نظارت ماهواره ای، حل معضلات نظام الکترونیکی اراضی و املاک در حوزه مجوزات، جلوگیری از جعل استعلامات و مجوز‌ها از مزیت‌های این سامانه محسوب شده و با بهره برداری کامل از آن می‌توان به این نتایج رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد