Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@03:01:17 GMT

فرودگاه طرابلس به تصرف يک گروه مسلح درآمد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۹۴۳۷

فرودگاه طرابلس به تصرف يک گروه مسلح درآمد

خبرگزاري آريا - گروه مسلح موسوم به «لواء الصمود» فرودگاه طرابلس پايتخت ليبي را به تصرف در آورد. 
به گزارش خبرگزاري آريا، همزمان با ازسرگيري درگيري‌ها در طرابلس پايتخت ليبي، دفتر رسانه‌اي وابسته به گروه «لواء الصمود» به فرماندهي «صلاح بادي» در بيانيه‌اي اعلام کرد که فرودگاه طرابلس به سيطره افراد اين گروه در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخي منابع محلي نيز با تائيد درگيري‌هايي در مناطق اطراف فرودگاه طرابلس و منطقه قصر بن غشير از تعطيلي گذرگاه‌ها و جاده‌هاي منتهي به اين منطقه خبر دادند .
لواء «اثنان و عشرون» وابسته به اللواء السابع نيز فرودگاه طرابلس را يک منطقه نظامي اعلام کرد و افزود که تا زمان خروج گروه‌هاي مسلح از اين فرودگاه و اطراف آن، اين وضعيت ادامه خواهد داشت.
طبق گزارش وبگاه «بوابة إفريقيا»، سازمان عربي حقوق بشر نيز از آغاز مجدد درگيري‌هاي مسلحانه در طرابلس به شدت ابراز نگراني کرد.
اين سازمان در بيانيه خود از شوراي رياستي و هيأت سازمان ملل خواست تا براي پايان دادن به تمامي اشکال خشونت و برقراري امنيت در طرابلس و حمايت از غيرنظاميان دست به اقدامي بزنند.
سازمان مذکور همچنين از اينکه داعش از وضعيت ناامني در طرابلس براي اجراي عمليات‌هاي تروريستي خود سوء استفاده نمايد، هشدار داد.
ليبي از زمان سقوط قذافي در سال 2011 با بي‌ثباتي دست و پنجه نرم مي کند و در چنين شرايطي، چند دستگي و تفرقه در آن افزايش يافته است. 114/112
کليدواژه ليبي

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،بختیار سعدون افزود: سه هکتار از اراضی ملی بخش مرکزی در روستا‌های پروانه و الکآباد، در راستای قانون حفاظت و بهره برداری از مراتع و جنگل ها، خلع ید و رفع تصرف شد.

وی ادامه داد در این عملیات حدود ۳۰۰ نهال غرس شده قلع و قمع و اعاده به وضع سابق اجرا شد.

وی بیان کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت منابع طبیعی در گستره شهرستان به صورت روزانه اراضی ملی و دولتی زیر پوشش را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

وی گفت: صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آن حتی خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مسمتر انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طارم
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • خبر فوری سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان
  • درآمد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت از وصول معوقات و فرارهای مالیاتی
  • رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • ببینید | روایت رفیق دوست از درخواست موشکی ایران از سوریه و لیبی؛ نقش آیت‌الله هاشمی چه بود؟