Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی در حکمی محمدرضا حسنی مقدم را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب کرد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در حکم محمدمهدی مروج الشریعه آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده شما، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ پست سازمانی به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امید است با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید تحت منویات و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق باشید.
محمدرضا حسنی مقدم مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان جنوبی است.
پیش از این علی اسماعیلی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را برعهده داشت که بهمن ماه سال گذشته به پیشنهاد استاندار و با حکم وزیر کشور به این سمت منصوب شده بود.
3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دولت استانداري انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان

عبدالله افرازه شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در نشست شورای فرهنگ عمومی در سالن جلسات حوزه استاندار گفت: دغدغه‌های زیادی در خصوص تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی خوزستان وجود داشت زیرا اقدامات فرهنگی جزیره‌ای توسط دستگاه‌های مختلف انجام می‌شد ولی فقدان سند بالادستی احساس می‌شد.

 او می‌گوید: شورای عالی انقلاب فرهنگی تدبیر خوبی برای برش سند مهندسی فرهنگی کشور اتخاذ کرد که در چند استان انجام و در شهریور ۱۴۰۲ پس از بررسی‌های صورت گرفته نهایی شد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی کشور از منابع و از ظرفیت‌های مختلف دانشگاهی، میدانی و پژوهشگاه‌ها برای تدوین این سند استفاده کرد تا به چالش‌های فرهنگی پرداخته شود.

شهاوند گفت: چالش‌های فرهنگی شهرستان‌ها مطالبه، نمونه کارهای ۱۲ استان بررسی و از تمام دستگاه‌های فرهنگی دخیل نیز نظرخواهی شد تا هشت مساله در سه نوبت در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح شد.

این مقام مسئول ادامه داد: تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی، تضعیف فرهنگی عفاف و حجاب، تضعیف باورهای دینی، تضعیف جایگاه و تاثیرگذاری مراجع فرهنگی، چالش‌های فرهنگی ناشی از حاشیه‌نشینی از جمله مسائلی هستند که در این سند متناسب با چالش‌های خوزستان احصا شدند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه ۲۴ اقدام ملی در این راستا مناسب تشخیص داده شده و ۱۹۷ برنامه در راستای این اقدامات تعریف شدند و ۳۴۱ همکار برنامه نیز برای این موضوع در سند تعیین شدند که امیدواریم خروجی خوبی داشته باشند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ورود ۲۱ هزار مسافر به خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • آمار جرائم و تخلفات در خراسان جنوبی پایین است
  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • جابه جایی بیش از ۳۵۷۵۰ مسافر در خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • رونمایی از سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان
  • بیش از ۵ هزار مسافر در خراسان جنوبی به پویش بهرفت هلال احمر پیوستند