Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@15:36:12 GMT

گریه‌های همسر ساموئل و حضور شفر

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۹۴۶۰

گریه‌های همسر ساموئل و حضور شفر

همسر بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال هنگام ادای احترام بازیکنان تیم ملی ایران به ساموئل در جایگاه ویژه اشک ریخت.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ایران و ترینیداد و توباگو در شرایطی از ساعت ۱۸ آغاز شده است که وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال بعد از گذشت دقایقی از بازی وارد ورزشگاه شد، شفر هنگامی که به جایگاه ویژه رفت، در کنار مرتضی پورعلی گنجی و پژمان منتظری نشست و برای دقایقی با بازیکن ملی‌پوش تیمش به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید به همراه دستیارانش در جایگاه VIP نشسته بود، هنگامی که رئیس فدراسیون فوتبال متوجه این موضوع شد، به جایگاه VIP رفت و از سرمربی تیم ملی فوتبال امید خواست تا آنها هم به جایگاه ویژه بروند و در جایگاه قبلی ننشینند. تاج برخورد گرمی با کرانچار و سهراب بختیاری‌زاده، فرشاد ماجدی و دیگر اعضای تیم ملی امید داشت و در حالی که کاپشن گرمکن پورعلی گنجی را گرفته بود، خطاب به اعضای کادرفنی تیم امید گفت کاپشن مدافع تیم ملی را گرفتم و جالب است که این کاپشن اندازه من هم هست.

* گزارشگر تلویزیون ترینیداد و توباگو در اقدامی جالب در جایگاه خبرنگاران نشسته و مشغول گزارش بازی برای هموطنان خود است، وی شور و حال و عجیبی دارد و با حرارت خاصی بازی را گزارش می‌کند. 

* همسر ایرانی جی‌لوید ساموئل بازیکن اهل ترینیداد و توباگوی سابق تیم استقلال که در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داده، امروز در ورزشگاه آزادی حضور دارد، همسر ساموئل با نام خانم سهیمی در حالی که بازیکنان تیم ملی به احترام ساموئل یک دقیقه سکوت کرده بودند، در حالی که گلهای اهدایی فدراسیون را در دست داشت، در جایگاه ویژه گریه می‌کرد. 

* در ابتدای دیدار ایران و ترینیداد و توباگو درگیری بین بازیکنان دود تیم به وجود آمد که همین موضوع باعث شد که کالروس کی‌روش لب خط آمده و از بازیکنان تیم ملی بخواهد که آرامش خود را حفظ کنند، کی‌روش در ابتدا مارکار آقاجانیان را به لب خط فرستاده بود، اما در ادامه، خودش کنار خط طولی ایستاد و توصیه‌های لازم را به ملی‌پوشان انجام داد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز ظریف ترینیداد و توباگو تیم ملی فوتبال ایران جی لوید ساموئل وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!

بازیکن سابق فولاد بعد از درخشش در بازی‌های اخیر در مورد چینش ترکیب بازیکنان این تیم خوزستانی ادعای عجیبی مطرح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز هشتم اسفند ماه سال جاری و در ‌آخرین ساعت نقل‌وانتقالات باشگاه فولاد خوزستان نام سه بازیکن خروجی خود را منتشر کرد. گادوین منشا، سعید واسعی و محمد آبشک. واسعی که پیش از این سابقه بازی در تراکتور و پیکان را هم دارد، با مارتینس سرمربی اسپانیایی رابطه خوبی نداشت و  بهرام رضاییان مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد جدایی این بازیکن اخیراً اظهار داشت: «از روزی که من مدیرعامل باشگاه شدم تا روز پایان همکاری، واسعی فقط در پشت دروازه تمرین می‌کرد و کادر فنی روی او نظری نداشت».

واسعی: شادی گلم مقابل استقلال 2 دلیل داشت

این بازیکن 29 ساله بعد جدایی از جمع فولادی‌ها، راهی مس رفسنجان شد و در این تیم عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داد. به نظر می‌رسد سبک بازی مورد علاقه محرم نویدکیا و روابط توأم با احترامی که وی نسبت به بازیکنان تیم رفسنجانی داشته؛ بازدهی بازیکنان این تیم را به حداکثر خودش رسانده است. این مسئله روی واسعی هم تأثیرگذار شد و حتی توانست مقابل تیم سابقش گلزنی کند.

در همین راستا وقتی دیروز (پنجشنبه) مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  مقابل پیکان صف‌آرایی کرد و برنده از میدان خارج شد. هافبک نارنجی‌پوشان در روزی که پاس گل داد و در ضیافت پنالتی‌ها، زننده یکی از توپ‌های تیمش بود در جمع خبرنگاران اشاره‌ای به مسائل باشگاه فولاد داشت. این بازیکن ادعا کرد در زمان هدایت سرمربی اسپانیایی، یکی دو بازیکن در چینش ترکیب فولاد دخیل بودند و همین موضوع باعث آزارش شده است.

با توجه به اینکه باشگاه خوزستانی در فصل بیست‌وسوم فولاد نتایج خوبی کسب نکرده و به‌عنوان قعرنشین یکی از کاندیدای سقوط به شمار می‌رود، نیازمند است به این ادعا رسیدگی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ +عکس
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی