Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان برملا، معاون فرهنگی دانشجویی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در سی‌ و سومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور یک نماینده دانشجو دارد.

وی افزود: الهه بارونی نژاد، دانشجوی رشته حسابداری به عنوان تنها نماینده این موسسه در این دوره از جشنواره ملی قرآن و عترت حضور می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برملا گفت: این دانشجوی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در رشته تولید اپلیکیشن قرآنی که جنبه آموزشی دارد توانست به این مرحله از جشنواره قرآن و عترت دانشجویان راه یابد.

گفتنی است، مرحله ملی جشنواره قرآن و عترت با حضور بیش از 600 شرکت‌کننده در بخش‌های آوایی، معارفی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان فعالیت های قرآنی جهاد دانشگاهی جشنواره قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 به نقل از حوزه هنری قم، پنج اثر برگزیده جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان قم در مرحله انتخابی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حاضر هستند.

«همه آب‌ها نام عباس را می‌دانند» از مسجد حسینی، «دوستی ابدی» از مسجد چهارده معصوم (ع)، «یک باغچه بنفشه برای تو» از مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، «راز گل سرخ» از مسجد مصطفی خمینی (ره) و «جان پدر کجاستی» از مسجد عترت آثار حاضر در مرحله داوری این همایش هستند.

استان قم به دلیل ظرفیت بالای تئاتر بچه‌های مسجد و حضور ۱۳۰ گروه فعال در استان توانسته پنج سهمیه مرحله انتخابی جشنواره بچه‌های مسجد را به خود اختصاص دهد.

این پنج اثر روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه با حضور کارشناسان دفتر بچه‌های مسجد مرکز هنر‌های نمایشی بازبینی و آثار منتخب در مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، به رقابت با دیگر آثار می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • اصلاح حکمرانی آموزشی بر پایه دانش و اخلاق
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • تحصیل ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت