Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- ایرنا- مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز گفت که اقدامات پیشگیرانه در بخش پدافند غیرعامل منجر به کمتر شدن مخاطرات در زمان بحران می شود.

به گزارش ایرنا، ولی الله اسفندیارنژاد روز پنجشنبه در آئین رونمایی از نماد ترویجی خرس امید البرز که در موزه حیات وحش استان برگزار شد، افزود: حفظ گونه های جانوری و گیاهی به بقای نسل انسان کمک می کند و
در چند سال اخیر برنامه ریزی برای این 2 مقوله انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه رسالت اصلی در این برنامه ریزی ها تلاش برای حفاظت از گونه های جانوری و گیاهی است، اظهار داشت: یکی از کارگروه های اصلی 12گانه در پدافند غیرعامل، کارگروه زیستی است.
اسفندیارنژاد گفت: اگر در بخش مدیریت بحران خواستار سبک شدن کار باشیم بایستی در پدافند غیرعامل اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم تا منجر به بحران نشود.
وی افزود: در محیط زیست اگر هزینه شود در زمان بحران هزینه ها کمتر می شود.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز در خصوص نماد خرس امید البرز اظهار داشت: اگر این نماد به عنوان یک برند ثبت شود می توان به آن به عنوان یک تجارت و کسب و کار جدی در کشور نگاه کرد.

*** بهداشت بر درمان مقدم است
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز نیز در این آیین اظهار امیدواری کرد که به روزی برسیم که بهداشت مقدم بردرمان باشد زیرا مقدمه پیشگیری بهداشت است.
مهدی جوهری افزود: باید در بهداشت هزینه کنیم تا در زمان درمان هزینه های گزاف صرف نکنیم.
وی اظهار داشت: متاسفانه در پیشگیری و پیش بینی نتوانسته ایم خوب کار کنیم زیرا اگر در پیش بینی خوب کار کرده بودیم شاهد حوادثی همچون سیجان و کرمانشاه نبودیم.
نماد بچه خرس نجات یافته البرز در کرج رونمایی شد.
6156/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پدافند غيرعامل محيط زيست البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی، در متن حکم خود عنوان داشته است: با توجه به اینکه کشور در تهدید بحران سالخوردگی جمعیت قرار دارد و در راستای تأکید رهبری مبنی بر افزایش نسل، جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت‌های مسئولان کشور و نیز نقش بی بدیل وزارت بهداشت، در این زمینه و در آستانه برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جمعیت، به موجب این ابلاغ، به سمت «رئیس ستاد برگزاری هفته ملی جمعیت در سال ۱۴۰۳» در وزارت بهداشت منصوب می‌شوید.

ضروری است با برنامه ریزی مناسب و منسجم و همچنین جلب مشارکت همه نهادهای ذی ربط و مردمی در امر جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این هفته، برای آگاهی بخشی به عموم اقشار مردم، به ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سراسر کشور باشیم.

کد خبر 6096906 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم و اقدامات لازم
  • فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها