Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@06:40:14 GMT

بررسی علت تصادف خودروی رییس تامین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۹۷۲۷

حوادث رکنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که تیمی از کارشناسان پلیس بررسی علت تصادف خودروی حامل رئیس سازمان تامین اجتماعی را برعهده گرفته‌اند.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به حادثه Incident تصادف خودروی حامل همراهان وزیر رفاه در یکی از جاده‌های استان گلستان گفت: در پی این حادثه عوامل پلیس Police راهنمایی و رانندگی بلافاصله در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع و اقدامات لازم را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است گفت: با توجه به نوع حادثه تیم ویژه در پلیس راهنمایی و رانندگی متشکل از کارشناسان، رسیدگی و بررسی پیرامون علت وقوع این حادثه را در دستور کار قرار داده‌اند.

همچنین سرهنگ علی عبدی فرمانده پلیس راه استان گلستان نیز در این باره به ایسنا گفت: این حادثه در ساعت ۱۶ امروز و میان یک دستگاه سواری لندکروز با تانکر نفت کش رخ داد که در پی آن سه تن از سرنشینان لندکروز دچار مصدومیت شدند که متاسفانه دو نفر از آنان جان خود را از دست دادند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و تاج‌الدینی معاون پارلمانی مجلس کشته شدند +فیلم و عکس نخستین ویدئو از سانحه رانندگی کاروان حامل وزیر کار/وضعیت وخیم مدیرعامل تأمین اجتماعی+فیلم تجاوز مرد شوشتری به نوجوانان/ او دستگیر شد! +عکس تجاوز به دو پسر دبستانی به بهانه دیدن خرگوش در تهران / من اعتیاد جنسی دارم؟! + عکس تجاوز وحشیانه به پسر خردسال در نیمه شب میهمانی / پدر همان شب تلافی کرد + عکس سقوط قیمت ارز و سکه بعد از اعدام سلطان سکه ! دردناکترین مرگ /مرد ارومیه ای اسید خورد تا بمیرد! زمان واریز یارانه آبان 97 مشخص شد پژو 207 صندوق دار نیامده 150 میلیون تومان شد !+جدول قیمت عکس/ سلطان‌سکه و محمد سالم پس از اعدام اعتراف جراح حرفه ای به امضای نام خود برروی کبد بیماران! +عکس تجاوز رئیس شرکت بازرگانی به کارمند 19 ساله اش +عکس تجاوز به دختر 3 ساله توسط مرد شلخته! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident پلیس Police اخبار حوادث پلیس راهنمایی و رانندگی تامین اجتماعی تصادف کنترل ترافیک اطلاعات عکس ایران فیلم دختر اعدام تجاوز تهران رئیس دستگیر ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت

سرهنگ علی اصغر زارع در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بریک فقره تصادف منجر به فوت در بلوار نبی اکرم شهرستان برخوار، بلافاصله مأموران این پلیس به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی دقیق صحنه مشخص شد راکب ۱۳ ساله موتورسیکلت که فاقد گواهینامه و مهارت کافی در رانندگی بوده بر اثر بی احتیاطی و عدم توجه به جلو با یک دستگاه سواری پیکان برخورد کرده که متأسفانه در این سانحه ترک نشین موتور که کودکی ۶ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راکب نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: لازمه رانندگی و استفاده از هر نوع وسیله نقلیه موتوری، داشتن گواهینامه مربوط و مهارت کافی در رانندگی با آن وسیله نقلیه بوده لذا از خانواده‌ها می‌خواهیم از در اختیار قرار دادن موتور سیکلت و خودرو به فرزندانشان قبل از رسیدن آنها به سن قانونی و دریافت گواهینامه رانندگی اکیداً خوداری کرده و نظارت و احساس مسئولیت بیشتری نسبت به فرزاندانشان داشته باشند.

کد خبر 6085550

دیگر خبرها

  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه