Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترینیداد و توباگو از ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید. کریم انصاریفرد در دقیقه ۵۰ برای ایران گل زد.

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمد حسین کنعانی زادگان، ووریا غفوری(۷۶ رامین رضاییان)، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی(۵۹ اشکان دژاگه)، مهدی ترابی(۵۰ صادق محرمی)، وحید امیری(۵۹ امید ابراهیمی)، کاوه رضایی و کریم انصاری فرد(۷۶ علی قلی زاده).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول این دیدار با چند حمله تیم مهمان آغاز شد که البته خطر جدی روی دروازه ایران ایجاد نکرد. بااین حال ملی پوشان کشورمان در دقایق بعدی موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند از این موقعیت ها برای رسیدن به گل استفاده کنند.

در دقیقه ۳۰ این دیدار مدافع تیم حریف روی مهدی ترابی مرتکب خطای پنالتی شد که البته داور با نگاه ویژه آن را پنالتی گرفت. یک دقیقه بعد کریم انصاریفرد پشت توپ ایستاد و ضربه اش را زمینی به وسط دروازه زد که دروازه بان حریف برگشت داد و توپ برگشتی را انصاریفرد به بالای دروازه زد.

در اکثر دقایق نیمه اول بازیکنان دو تیم رو به خشونت آوردند و حتی یک بار درگیری شدیدی بین بازیکنان ایجاد شد. بهترین فرصت ترینیداد هم در دقیقه آخر نیمه اول رقم خورد که مهاجم حریف در آستانه باز کردن دروازه ایران توپ را به بالا زد.

نیمه دوم با شروعی متفاوت همراه بود. ملی پوشان ایران که در نیمه اول هم می توانستند دروازه حریف را باز کنند بالاخره در دقیقه ۵۰ توسط کریم انصاریفرد به گل برتری دست پیدا کردند. کریم که در نیمه اول یک پنالتی را خراب کرده بود، توپ ارسالی غفوری را پشت محوطه جریمه مهار کرد و با حرکت در عرض شوت محکمی را به سمت دروازه زد که توپ به گل تبدیل شد.

در ادامه دو تیم نمایش پایاپایی داشتند و هر چند صاحب موقعیت هایی شدند اما نتوانستند دروازه ها را باز کنند. تیم ملی در دقایق آخر می توانست روی پاس خوب قلی زاده و ضربه رامین رضاییان به گل دوم برسد اما ضربه این بازیکن به تیر برخورد کرد و به بیرون رفت.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

کد خبر 4459411

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو جام ملت های آسیا 2019 امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک ایران به پایان رسید.

گل‌های ایران در این نیمه را بهروز عظیمی و سالار آقاپور به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.‌

نیمه اول

تیم ملی ایران در این دیدار هم همچون دیگر دیدارهای این دوره از مسابقات بازی را تهاجمی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت و قرقیزستان هم همانطور که پیش‌بینی می‌شد با دفاع فشرده در یک سوم دفاعی تلاش کرد مانع از فرو ریختن دروازه شود و بیشتر چشم به ضدحملات دوخته بود.

تیم ایران در ۵ دقیقه نخست بازی فرصت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد اما واکنش سریع دروازه بان قرقیزستانی و کمک تیر دروازه مانع از فرو ریختن دروازه قرقیزستان شد.

تلاش‌های شاگردان شمسایی در هشتمین دقیقه بازی به نتیجه رسید و بهروز عظیمی با یک ضربه تماشایی موفق شد قفل دروازه قرقیزستان را باز کند.

اما غفلت مدافعان تیم ملی باعث شد بازیکنان قرقیزستان در نهمین دقیقه بازی به وسیله «آمانبائف» گل تساوی را به ثمر برسانند.

در دقیقه ۱۰ تیم ملی ایران صاحب یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه قرقیزستان شد و «سالار آقاپور» موفق شد به زیبایی و با یک شوت تماشایی دروازه قرقیزستان را باز کند.

در ادامه هم حملات دو تیم به نتیجه نرسید تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به پایان برسد.

کد خبر 6087520

دیگر خبرها

  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد