Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «محمد فیصل»، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان امروز پنجشنبه در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشته ۵ مرزبان آزاد‌شده میرجاوه به ایران تحویل داده شده‌اند.

پیش از این، امروز سردار «محمد علی جعفری» در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به گروگانگیری مرزبانان جمهوری اسلامی توسط یک گروهک تروریست در شرق کشور افزود: «۵ تن از مرزبانان آزاد شده‌‌اند و هم اکنون تحویل دولت پاکستان شده و آماده تحویل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

«محمد فیصل» در توئیترش نوشت: «با تلاش‌های هماهنگ مسئولان انتظامی و نیروهای مسلح پاکستان، پنج نفر از مرزبان‌های ربوده‌شده ایرانی آزاد شدند. وضعیت سلامت آنها مناسب است و در حال تحویل به مقام‌های ایرانی هستند. تلاش‌های هماهنگ‌ زیر نظر مسئولان نظامی برای آزادسازی سایر مرزبان‌ها در جریان هستند.»

عوامل تروریستی گروهک تروریستی «جیش‌الظلم» بامداد ۲۴ مهرماه سال جاری ۱۱ نفر از بسیجیان، سربازان و یک نفر کادر مرزبانی را ربوده‌اند. منابع رسمی گفته‌اند گروگان‌ها ۶ بسیجی، ۴ سرباز وظیفه و ۱ نفر کادر مرزبانی را شامل می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکیت، روز دوم مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل به میزبانی نجف آباد اصفهان در بخش پسران و شاخه بتل پیگیری شد.   اسکیت بازان در رده سنی بالای ۱۹ و زیر ۱۹ سال رودرروی یکدیگر قرار گرفتند تا نفرات برتر این رویداد مشخص شوند.   امیر محمد طبرسی، محمدجواد وکیل الرعایا و سید محمدمعین حسینی توانستند ۳ سکوی برتر این مسابقه را در رده سنی بالای ۱۹ سال به خود اختصاص بدهند. همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال در رقابتی مهیج و دیدنی سه نفر برتر این مسابقه را کوروش مصطفوی، پارسا سیاری ارانی و محمد رسا کشاورزی تشکیل دادند.   گفتنی است تا ساعاتی دیگر نیز نفرات برتر رقابت اسپیداسلالوم مشخص می شوند.

دیگر خبرها

  • تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید
  • (ویدئو) روایت «ژنرال مکنزی» از تحویل سوخو ۳۵ به ایران
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان با ۲۰ کشته (فیلم)
  • ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند