Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ حمید واحدی جانشین نیروی هوایی ارتش در همایش مسئولین و هادیان سیاسی نهاجا که با حضور جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نهاجا سرهنگ احمد عسکری در ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین راهبرد برای مقابله با توطئه های دشمنان هوشیاری و بصیرت است.

وی افزود: بصیرت، قوّه و نیرویی قلبی است که به مدد نور الهی، پدید آمده، حقیقت و باطن امور را آن چنان که هست در می یابد و با دید بصیرت، انسان، درست را از نادرست و حق را از باطل، به آسانی تشخیص می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ واحدی اظهار داشت: آن کس که دیده بصیرت دارد، نگاه هایش به سوی خوبی ها کشانده شده، از بدی ها دور داشته می شود و دارندة بصیرت و بینش درونی، پیش از آن که در پی عیب های دیگران باشد، عیب های خود را می جوید و می بیند و از گناهان و خطاهای خود، دست می شوید.

جانشین نیروی هوایی ارتش گفت: شناخت درست لایه های سیاسی و اجتماعی، درک و شناخت عمق حوادث و توطئه های دشمن برگرفته از بصیرت سیاسی است که انسان را به مسایل روز آگاه می کند.

وی در ادامه اظهار داشت: در دهه ۶۰ شمسی پس از پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات خیبر، در اورشلیم کنفرانسی توسط صهیونیست ها برگزار شد و موضوع بحث فوکویاما در این کنفرانس بازشناسی هویت شیعه بود.

امیر سرتیپ واحدی افزود: آن ها می گویند شیعه پرنده ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیررس ما است و این پرنده دو بال دارد، یک بال سبز و یک بال سرخ که بال سبز این پرنده همان مهدویت و عدالت خواهی اوست و بال سرخ شیعه، شهادت طلبی است که شهادت طلبی ریشه در کربلا و عاشورای حسینی دارد و این مسأله شیعه را فناناپذیر کرده است و تیرهای زهرآگین سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی و نظامی به آن نمی رسد.

جانشین نیروی هوایی ارتش تصریح کرد:شیعه تنها عنصری است که هر چه آن را از بین ببرند، بیشتر می شود و آقای فوکویاما می گوید آن نقطه ای که در آموزه های شیعی بسیار اهمیت دارد، ولایت پذیری شیعه است و شیعه تنها مذهبی است که نگاهش به ولایت فقیه است و نظریه ولایت فقیه برتر از نظریه نخبگان افلاطونی است و او معتقد است که ولایت پذیری بال سوم شیعه است که او را تهدید ناپذیر کرده است.

کد خبر 4459424 حسام رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست راهبرد تهاجمی رژیم صهیونیستی + فیلم

رژیم صهیونیستی مدعی شده 99 درصد حمله پهپادی و موشکی ایران را خنثی کرده در حالیکه هدف از این حمله فقط پایگاه های نطامی رژیم صهیونیستی بود که آن هم با موفقیت انجام شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شکست راهبرد تهاجمی رژیم صهیونیستی + فیلم
  • واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه
  • هشدار درباره توطئه جدید اشغالگران علیه مسجدالاقصی
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • تهدید جدی اسرائیل از سوی فرمانده ارشد سپاه؛ از این پس شرارتی انجام شود، از خاک ایران مقابله می‌کنیم
  • بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم
  • ارتش خود را خدمتگزار مردم و سرباز ولایت می‌داند