Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دکتر نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و تاج‌الدین مدیرکل امور حقوقی و پارلمانی وزارت رفاه که امروز 5 شنبه به همراه محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی به گلستان سفر کرده بودند،  در سانحه تصادف دچار مصدومیت شدید شدند و با وجود تلاش پزشکان، درگذشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته پزشکان بیمارستان جرجانی گرگان، این مصدومان دچار ترومای شدید و خونریزی داخلی شده بودند، لذا درمان‌های پزشکان در اتاق عمل به مدت 2 ساعت به نتیجه نرسید و هر دو مصدوم فوت کردند.

بر اساس این گزارش پزشکان در حال بررسی وضعیت خلیل حنیف مدیرکل امور استان‌های وزارت کار که در این سانحه مصدوم شده بود هستند.

در سفر یک روزه مقامات ارشد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان گلستان، در روز 5 شنبه 24 آبان‌ماه در کیلومتر 5 محور کردکوی به گرگان، یکی از خودروهای این هیات در تصادف با یک تانکر سوخت دچار سانحه شد.

بر اساس اعلام سخنگوی سازمان اورژانس کشور، ساعتی قبل یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز با کامیون حامل سوخت در استان گلستان تصادف کرد که تصادف پنج مصدوم بر جای گذاشت. دو تن از مصدومان به‌صورت سرپایی درمان شدند و سه تن دیگر که از همراهان مسوولان وزارت رفاه بودند به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان انتقال یافتند.

نوربخش - رئیس سازمان تامین اجتماعی و تاج الدین - معاون امور مجلس سازمان تامین اجتماعی و حنیف - مدیر کل اموراستان‌های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی- افراد مصدوم بودند که دکتر نوربخش و دکتر تاج الدین از این حادثه جان سالم به در نبرده و در بیمارستان فوت کردند.

هم‌چنین موسوی رئیس بیمارستان حکیم جرجانی گرگان، بعد از این حادثه گفت: آقای تاج الدین وضعیت بسیار بسیار بدی داشتند. تیمی که کار احیا را آغاز کردند به مدت دو ساعت در اتاق عمل اقدامات درمانی را انجام دادند اما متأسفانه آقایان تاج‌الدین و نوربخش ضربات شدیدی از ناحیه جمجمه دیده بودند.

رئیس بیمارستان حکیم جرجانی گرگان، یادآور شد: ترومای شدید همه اعضا و جوارح را درگیر می‌کند، و آقای نوربخش دچار خونریزی داخلی شده بود.

پاکدامن مدیر روابط عمومی بیمارستان حکیم جرجانی گرگان نیز گفت: این تصادف در جریان بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان و در بریدگی شصت‎کلا اتفاق افتاده است.

موسی بی‌باک مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان نیز عنوان کرد: این مسئولان برای بررسی طرح‌های اقتصاد مقاومتی و نیز افتتاح پروژه‌ها به استان گلستان سفر کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان این ماهنامه در تلاش است با نگاهی و رویکردی ژرف‌نگرانه به اخبار، رویدادها و شخصیت‌های فرهنگی و هنری استان گلستان پرداخته و محمل و جایگاهی برای معرفی آنان و نقد و تحلیل و بررسی آثارشان باشد. نگاه و رویکردی که شوربختانه در بسیاری از استانهای کشور و از جمله در استان گلستان نیز دیده می‌شود که صرفا  و بیشتر به بازتاب اخبار و رویدادهای سیاسی و با مرتبط به مسایل سیاسی می‌پردازند. اما در میان، اندک نشریات و رسانه‌های مکتوب هستند که می‌کوشند نقد و بررسی بومی از شخصیت‌ها و دستاوردهای بومی داشته باشند.

در تازه ترین شماره ماهنامه جرجان می خوانیم:

روی جلد: معرفی و خوانش زندگی و  آثار ایرج تنظیفی، بنیانگذار مجسمه‌سازی مدرن با فلز مس در ایران که در بهمن ماه سال گذشته بدرود حیات گفت.

هم‌چنین، مدیرمسوول در سرمقاله این شماره‌ی نشریه تحت نامِ «جهان خانگی و جهان اجتماعی» به این نکته می‌پردازد که ایرانیان در سال‌های گذشته خواسته یا ناخواسته دوگانه‌ای را ساخته‌اند که رفتارهای درون خانه و خانواده با رفتارهای بیرون از خانه‌ی آن‌ها، تفاوت‌های بعضا چشمگیری دارد.

در صفحه خبر پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در استان و پیام استاندار گلستان به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، منتشر شده است.

در صفحه نقد و نظر اما، یادداشت‌هایی با عنوان «شعار سال» منشور جهت‌دهی مسوولان به اولویت‌های کشور به قلم عبدالرسول جوادی بالاجاده و مبانی و وجوه حقوق شهروندی به قلم تهمینه صفرخانی را می‌خوانیم.

در دوصفحه‌ی «مشاهیر» این نشریه به معرفی هنرمند جهانی اهل گرگان استاد حجت‌الله شکیبا پرداخته است؛ یک معرفی پر و پیمان و خواندنی.

در صفحه‌ی ادبیات ماهنامه جرجان، سخنرانی دکتر مجتبی طالبی تحت عنوان لزوم تولید آثار ادبی ‌و هنری از اندیشه‌های شیخ اشراق منتشر شده است.

هم‌چنین در صفحه‌ی گردشگری، به قلم زهرا بهرامی خبرنگار باسابقه‌ی استان گلستان یادداشتی منتشر شده است با نام: ضرورت توسعه بازارچه‌های دایمی صنایع دستی در استان گلستان

و در صفحه آخر نیز اشعار چند تن از شاعران استان گلستان که در انجمن شعر گرگان عضویت و شعرخوانی دارند، منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)