Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان معتقد است تیم ملی فوتبال ایران در مسیر جام ملت‌های آسیا دیدار تدارکاتی خوبی انجام داد.

به گزارش ایسنا، درحالی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی برابر ترینیدادوتوباگو به میدان رفته بود در نهایت توانست با گل کریم انصاری‌فرد به برتری برسد.

مسعود سلطانی‌فر که برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی رفته بود، پس از پایان این دیدار در اظهار نظری کوتاه گفت: بازی خوبی در راه آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست

سرمربی آبی اناری ها از عملکرد تیمش در دیدار برابر کادیز راضی است. او از دیدار برگشت برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان یک جنگ ترسناک و بزرگ یاد کرد.

به گزارش ایسنا، بارسلونا در هفته سی و یکم رقابت های لالیگا به مصاف کادیز رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

به نقل از اسپورت، ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: برای مائوریسیو پلگرینو سرمربی کادیز در ادامه لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم. کادیز اگر در ادامه لیگ اینگونه بازی کند قطعا سقوط نخواهد کرد. بازی بسیار سختی برای ما بود. در این بازی اذیت شدیم و این پیروزی به‌راحتی به دست نیامد.

سرمربی آبی اناری ها در ادامه صحبت هایش گفت: می خواستیم همچنان رئال مادرید صدرنشین را تحت فشار قرار دهیم و اینگونه هم شد. اختلاف با صدرنشین حفظ شد. تا پایان لیگ به تلاش ادامه خواهیم داد.  بازیکنان بارسلونا در این بازی نمایش خوبی داشتند و حتی آنهایی که مدتها بود از ترکیب دور بودند شب خوبی را تجربه کردند.

او درباره گلزنی ژوآئو فلیکس در این بازی گفت: فلیکس بازیکنی بسیار باکیفیت است که توانایی فنی بالایی دارد. او از مهارتش به‌خوبی استفاده می کند و توانست یک گل زیبا به ثمر برساند.

سرمربی آبی اناری ها درباره تقابل با پاری سن ژرمن در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: یک جنگ بزرگ و ترسناک با پاری سن ژرمن باقی مانده است که باید به‌ خوبی خود را آماده آن کرد. امیدوارم که در این بازی هواداران ورزشگاه را پر کنند؛ چرا که به حمایت آنها نیاز داریم.

بارسلونا در دیدار رفت برابر پاری سن ژرمن که در پارک دو پرنس برگزار شد توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • سخت‌ترین بازی پیش روی استقلال است/ اختلاف دو نفر به تیم لطمه زد
  • قدرت موشکی و پهپادی ایران سرمایه ارزشمندی برای مسلمین است
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم
  • امیدواری بایرن: آرسنال را با ضدحمله می‌بریم
  • جواد محمدی: فکر نمی‌کردم چهار گل به تراکتور بزنیم
  • ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست