Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-23@11:18:37 GMT

گریه‌های همسر ساموئل و حضور شفر در استادیوم آزادی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۰۰۸

گریه‌های همسر ساموئل و حضور شفر در استادیوم آزادی

همسر بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال هنگام ادای احترام بازیکنان تیم ملی ایران به ساموئل در جایگاه ویژه اشک ریخت.

به گزارش شریان نیوز،دیدار تیم‌های ایران و ترینیداد و توباگو در شرایطی از ساعت ۱۸ آغاز شده است که وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال بعد از گذشت دقایقی از بازی وارد ورزشگاه شد، شفر هنگامی که به جایگاه ویژه رفت، در کنار مرتضی پورعلی گنجی و پژمان منتظری نشست و برای دقایقی با بازیکن ملی‌پوش تیمش به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفر هنگام ورود به ورزشگاه در جمع خبرنگاران گفت: زمانی که سرمربی تیم جامائیکا بودم با تیم ترینیداد و توباگو زیاد بازی کرده‌ام و اکنون نمی‌دانم کدام بازیکنان در این تیم حضور دارند. امیدوارم تیم ملی در این بازی موفق شود.

 

* زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید به همراه دستیارانش در جایگاه VIP نشسته بود، هنگامی که رئیس فدراسیون فوتبال متوجه این موضوع شد، به جایگاه VIP رفت و از سرمربی تیم ملی فوتبال امید خواست تا آنها هم به جایگاه ویژه بروند و در جایگاه قبلی ننشینند. تاج برخورد گرمی با کرانچار و سهراب بختیاری‌زاده، فرشاد ماجدی و دیگر اعضای تیم ملی امید داشت و در حالی که کاپشن گرمکن پورعلی گنجی را گرفته بود، خطاب به اعضای کادرفنی تیم امید گفت کاپشن مدافع تیم ملی را گرفتم و جالب است که این کاپشن اندازه من هم هست.

 

 

گزارشگر تلویزیون ترینیداد و توباگو در اقدامی جالب در جایگاه خبرنگاران نشسته و مشغول گزارش بازی برای هموطنان خود است، وی شور و حال و عجیبی دارد و با حرارت خاصی بازی را گزارش می‌کند.

* همسر ایرانی جی‌لوید ساموئل بازیکن اهل ترینیداد و توباگوی سابق تیم استقلال که در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داده، امروز در ورزشگاه آزادی حضور دارد، همسر ساموئل با نام خانم سهیمی در حالی که بازیکنان تیم ملی به احترام ساموئل یک دقیقه سکوت کرده بودند، در حالی که گلهای اهدایی فدراسیون را در دست داشت، در جایگاه ویژه گریه می‌کرد.

* در ابتدای دیدار ایران و ترینیداد و توباگو درگیری بین بازیکنان دود تیم به وجود آمد که همین موضوع باعث شد که کالروس کی‌روش لب خط آمده و از بازیکنان تیم ملی بخواهد که آرامش خود را حفظ کنند، کی‌روش در ابتدا مارکار آقاجانیان را به لب خط فرستاده بود، اما در ادامه، خودش کنار خط طولی ایستاد و توصیه‌های لازم را به ملی‌پوشان انجام داد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: به فدراسیون فوتبال اختیار داده‌ایم که آیین‌نامه فیرپلی مالی را بنویسد/وزارت ورزش آمادگی دارد مدیریت استادیوم آزادی را به فدراسیون بدهد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در نشست با اعضای هیئت رییسه و رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ این رشته ورزشی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های اصلی حمایت از فوتبال است. ظرفیت‌های زیادی در کشور وجود دارد که بدون شک یکی از این ظرفیت‌ها ورزش است و ظرفیت بزرگ فوتبال نیز در این میان غیرقابل کتمان است.

وی با اشاره به ابعاد ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی این رشته ورزشی در دنیا اظهار کرد: مجموعه فدراسیون و باشگاه‌ها اقدامات فرهنگی خوبی انجام می‌دهند و اقدامات فرهنگی باید با قدرت بیشتری در میادین ورزشی انجام گیرد. اگر خدشه‌ای به ارزش‌ها وارد شود تمام زحمات به هدر خواهد رفت.

هاشمی با اشاره به الزام قانونی برای رعایت فیرپلی مالی در ورزش کشور گفت: موضوع فیرپلی مالی ظرفیت بسیار خوبی است که باعث می‌شود عدالت در فوتبال ما جاری شود. این اختیار را به فدراسیون فوتبال داده‌ایم که آیین‌نامه فیرپلی مالی را بنویسد که قابلیت اجرا داشته باشد.

وزیر ورزش با اشاره به موفقیت فوتبال ساحلی در مسابقات جام جهانی اظهار کرد: الان فوتبال ساحلی ایران در رده سوم دنیا است و این یک ظرفیت بسیار خوبی برای کشور ما محسوب می‌شود. همانطور که فوتسال نیز در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که در تیم ملی فوتبال بزرگسالان و امید نیز بهترین اتفاقات را رقم بزنیم. در فوتبال الکترونیک نیز ظرفیت بسیار خوب و گیمر‌های توانایی در ایران حضور دارند. باید به سمتی برویم که تیم‌های ما از برگزاری فوتبال الکترونیک نیز استقبال کنند و از این ظرفیت درآمدزایی داشته باشیم.

وزیر ورزش همچنین با اشاره به اختصاص ١٢٠٠ میلیارد تومان توسط دولت برای بازسازی ورزشگاه آزادی اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان این آمادگی را دارد که مدیریت ورزشگاه آزادی را به خود فدراسیون فوتبال بدهد که در خدمت فوتبال کشور باشد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز پیش از صحبت‌های وزیر ورزش ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فوتبال ایران اظهار کرد: از زمانی که وزیر ورزش و جوانان برای فوتبال گذاشتند تشکر می‌کنم و ایشان به این موضوع اشراف دارند که فوتبال حائز اهمیت است و زمانی که ایشان صرف حل موضوعات فوتبال می‌کند موید همین دقت نظر است.

در ادامه تاج ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص برنامه‌های فدراسیون در حوزه‌های مختلف با تاکید براینکه ورزش به خودی خود یک مقوله فرهنگی است بیان کرد: این رشته به دلیل جمعیت بالای علاقمند بسیار اثرگذار است و باید با حساسیت بسیار برایش برنامه‌ریزی شود.

رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر پیگیری و برنامه ریزی جدی و دقیق در مسائل فرهنگی توسط مسولان، سیاست گذاران و برنامه‌ریزان فدراسیون فوتبال توضیح داد: هرهفته در کنار مسابقات فوتبال اقدامات فرهنگی به تناسب با رویداد‌های مذهبی و فرهنگی تدوین و اجرا می‌شود که خوشبختانه نتایج بسیار خوبی را درپی داشته است.

بر اساس این گزارش، اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در مدت حضور خود در فدراسیون فوتبال ارائه کردند و به بیان گزارش پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • ۵بازی جذاب ایرانی ویژه گوشی های همراه
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • وزیر ورزش: به فدراسیون فوتبال اختیار داده‌ایم که آیین‌نامه فیرپلی مالی را بنویسد/وزارت ورزش آمادگی دارد مدیریت استادیوم آزادی را به فدراسیون بدهد