Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همدان ظرفیت های مغفول مانده زیادی برای توسعه گردشگری دارد گفت: ظرفیت گردشگری دره های همدان در ایران منحصر به فرد است. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ استانها همدان نظرات

 امیر خجسته در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: همدان یکی از شهرهایی است که زیبا ترین دره‌ها را در نزدیکترین فاصله از مرکز شهر دارد ولی سؤال ما این است که آیا توانسته ایم این ظرفیت را معرفی کنیم؟

نماینده مردم همدان بیان کرد: هر کدام از این دره‌ها مانند دره مرادبیگ، دره امام زاده محسن، دره خاکو، دره گنجنامه، دیوین، ابرو و  سد اکباتان می‌تواند ساعتها یک گردشگر را به درون خود بکشد و برای این حضور اشتغال متعددی را در این مناطق به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود با اشاره به اینکه شاید به ندرت گردشگری را بتوان یافت که از این ویژگی همدان اطلاع داشته باشد افزود: همدان را باید با برندهای مختلفی معرفی کرد که برای هر گردشگر و سلیقه‌ای جذاب باشد و شهر دره‌های سبز می‌تواند بهترین گزینه برای طبیعت گردان کشور و حتی گردشگران خارجی باشد.

امیر خجسته گفت: در راه اقتصادی کردن گردشگری نباید از هیچ موضوعی به سادگی گذشت و میتوان با یک برنامه ریزی مناسب، تبلیغات هدفمند، حفظ طبیعت و چهره دره‌های موجود و جذب سرمایه گذاران این حوزه میتوان به سادگی این قابلیت خدادی را به یک هدف گردشگری تبدیل کرد.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری

ودودمحمدی گفت: عبور سه رودخانه از داخل شهر خلخال ظرفیت مناسبی را برای ایجاد امکانات گردشگری آبی در مرکز این شهر فراهم کرده و باید از این ظرفیت به نحو مناسبی استفاده شود.

شهردار خلخال افزود: برای ساماندهی، دیوارکشی و کف سازی رودخانه هیروچای و یکی از سه رودخانه عبوری از این شهر بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

او از آغاز ساماندهی هیروچای از رودخانه‌های عبوری از مرکز شهر خلخال با تخصیص ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: این پروژه به طول ۶۵۰ متر و عرض ۲۴ متر از مسیر رودخانه هیروچایی دردست اجراست و علاوه بر لایروبی، دیوارکشی و کف سازی رودخانه، با ایجاد پیاده‌ راه زمینه تردد راحت عابرین پیاده در طول مسیر ۲ سمت رودخانه امکان‌پذیر خواهد شد.

شهردار خلخال با بیان اینکه اعتبارات درآمد محلی شهرداری خلخال جوابگوی طرح‌های عمرانی این شهر نیست، خواستار مساعدت فرماندار و مسئولان ذیربط استانی برای تامین اعتبار مورد نیاز این طرح شد.

محمدی گفت: هیچ کدام از قول‌های داده شده از سوی مسئولان استانی و کشوری به شهرستان خلخال برای تامین اعتبارات ساماندهی رودخانه‌های داخل شهر به خصوص از محل اعتبارات مدیریت بحران استان تا به امروز عملی نشده است.

شهردار خلخال اضافه کرد: در حال حاضر رودخانه‌های هیروچای ، قیز باخان و نورعلی چای از مرکز شهر خلخال عبور می کند که ساماندهی این رودخانه‌ها اعتبارات کلانی نیاز دارد.

محمدی کاهش آسیب رودخانه‌ها در مواقع بارندگی‌های شدید و سیل ، در کنار استفاده از ظرفیت رودخانه‌ها جهت توسعه صنعت گردشگری را از اهداف اجرای طرح ساماندهی رودخانه‌های این شهر اعلام کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری