Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:31:48 GMT

جشنواره بین المللی فیلم رشد فردا آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۱۲۰

جشنواره بین المللی فیلم رشد فردا آغاز می شود

تهران- ایرنا- چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با نمایش فیلم سینمایی «اتاق تاریک» به کارگردانی روح الله حجازی و فیلم کوتاه «کودک خاموش» برنده جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه سال 2018 از فردا جمعه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم رشد، چهل و هشتمین دوره این رویداد هنری و آموزشی با نمایش دو فیلم کوتاه و بلند داستانی از روز جمعه 25 آبان ماه در سینما فلسطین آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم افتتاحیه این جشنواره از ساعت 18:30 روز جمعه 25 آبان در سینما فلسطین برگزار می شود. همچنین در ادامه این مراسم فیلم سینمایی «اتاق تاریک» به کارگردانی روح الله حجازی بهترین فیلم جشنواره هانوی و فیلم کوتاه «کودک خاموش» به کارگردانی کریس اورتون از ساعت 19:30 در سینما فلسطین نمایش داده خواهد شد.
رزرو بلیت‌های این جشنواره به صورت رایگان در سایت تیوال قابل دسترسی است و علاقمندان می توانند با مراجعه به این سایت بلیت‌های خود را رزرو کنند.
همچنین ورود برای عموم به این جشنواره در سینما فلسطین که از 25 آبان تا 2 آذر برپا خواهد بود، آزاد است.
بیش از چهار هزار فیلم خارجی متقاضی حضور در بخش رقابتی چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد شدند که در نهایت از این تعداد، 47 فیلم پویانمایی، 18 فیلم مستند و 35 فیلم داستانی برای شرکت در بخش مسابقه‌ی بین الملل این جشنواره انتخاب شده است.
آثار انتخابی در سه بخش فیلم های داستانی، پویانمایی و مستند (شامل مستند علمی ـ آموزشی و مستند به مفهوم عام) به رقابت خواهند پرداخت.
این فیلم ها از 28 کشور از 5 قاره در مسابقه بین الملل حضور خواهند داشت که از میان آنها ایتالیا با 11 فیلم، هند با 8 فیلم و فرانسه با 7 فیلم، دارای بیشترین نماینده در این جشنواره هستند.
همچنین از میان 740 فیلم ایرانی متقاضی شرکت در چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، 110 فیلم برای شرکت در بخش مسابقه بین المللی برگزیده شده اند که شامل 8 فیلم بلند داستانی، 38 فیلم کوتاه داستانی، 22 فیلم مستند و 42 فیلم پویانمایی هستند.
سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد را از 25 آبان تا 2 آذر 97 به دبیری وحید نیکخواه آزاد در سینما فلسطین تهران برگزار خواهد کرد.
فراهنگ **1085*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي چشنواره فيلم رشد اتاق تاريك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل اصغری فرماندار بیله سوار گفت: نمایش نمادین کوچ عشایر، زندگی روزمره عشایری، مراسم عروسی عشایری، برپایی آلاچیق اقوام مختلف و برگزاری مسابقات متنوع و ورزش‌های بومی از جمله برنامه‌هایی است که برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • «احمد» در هند جایزه گرفت