Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- سرمربی تیم والیبال زنان شهرداری سمنان گفت: هدف این تیم دستیابی به رتبه چهارم در بین تیم های قدرتمند لیگ برتر کشور است.

کبری صادقی عصر پنجشنبه پس از پایان دیدار تیم های شهرداری سمنان و مبنا تجارت افزود: انتظار می رود تیم شهرداری با وجود تجربه کاری کمتر بازیکنانش، به مقام چهارمی رقابت های لیگ برتر والیبال زنان دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم شهرداری سمنان با بیان این که تیمش مقابل تیم امید و دومین تیم برتر کشور در این بازی قرار داشت، تصریح کرد: بازیکنان شهرداری سمنان در برابر این تیم قدرتمند، بازی خوبی را از خود نشان دادند.
وی ادامه داد: تیم شهرداری برای دور رفت با همین بازیکنان در رقابت ها شرکت می کند و با تحلیل بازیکنان و تیم به طور قطع تغییراتی را خواهیم داشت.
سرمربی تیم والیبال زنان شهرداری سمنان با بیان این که در لیگ برتر تیم های خوبی به دلیل نبود حامی مالی نتوانستند شرکت کنند، یادآور شد: حمایت ها از تیم شهرداری سمنان مطلوب است.
صادقی گفت: تیم شهرداری سمنان تدارکات و اردوهای مناسبی برای حضور در این رقابت ها داشته است.
سرمربی تیم شهرداری سمنان افزود: لیگ برتر با وجود تیم های ذوب آهن و پیکان و با دارا بودن بازیکنان تیم ملی بزرگسالان و تیم مبنا تجارت کاسپین یا همان تیم ملی امید، از کیفیت مناسبی برخوردار است.
به گزارش ایرنا، تیم پیکان، ذوب آهن اصفهان، نامی نو اصفهان، شهرداری سمنان، مبنا تجارت کاسپین (تیم ملی امید ایران)، توپکا بابلسر، 6 تیم حاضر در این رقابت ها هستند.
دیدار تیم های شهرداری سمنان و مبنا تجارت کاسپین (تیم ملی امید کشور) از چارچوب هفته اول لیگ برتر والیبال زنان کشور با نتیجه سه بر یک به سود تیم مبنا تجارت کاسپین در سالن ورزشی بانوی شهر سمنان خاتمه یافت.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بانوان واليبال ليگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل امور زنان وخانواده شهرداری تهران گفت: برای صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی از موادغذایی گرفته تا صنایع دستی با برخی کشور‌ها از جمله ازبکستان، امارات، کانادا، ساحل عاج و ترکیه تفاهم شده است.

مریم اردبیلی افزود: برنامه سه سال اخیر شهرداری تهران برای توانمندسازی و ارتقای مشاغل خانگی بوده که ما را برآن داشت تا بتوانیم وارد عرصه صادرات شویم و با افزایش کیفیت محصولات بانوان کارآفرین شهر تهران، علاوه بر قابلیت رقابتی و رفع نگاه‌های خیریه ای، محصولاتشان را با کیفیت‌ها و استاندارد‌های بین المللی صادر کنیم.

مدیرکل امور زنان وخانواده شهرداری تهران همچنین گفت: محصولات و دست ‎آفریده‌های زنان شهر تهران به ویژه زنان سرپرست خانوار که استاندارد‌های لازم از نظر کیفیت، بسته بندی، قیمت گذاری و در واقع امکان صادرات را دارند، در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی - ایران اکسپو ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • طلوع خورشید اسلام، روح نشاط و امید در کالبد زن دمید
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!