Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:06:33 GMT

بازوبند تیم ملی بین تراکتوری ها دست به دست شد(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۱۹۰

اشکان دژاگه در دیدار تیم ملی برابر ترینداد و توباگو بازوبند با بازوبند به ترکیب رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در شروع دیدار ایران و ترینیداد و توباگو مسعود شجاعی بازیکن مورد علاقه کارلوس کی روش دیدار را به عنوان کاپیتان آغاز کرد و اولین نفر و جلوتر از دیگر بازیکنان به زمین مسابقه رسید.


در اواسط این مسابقه اما سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت تا کاپیتان خود را از ترکیب خارج کند تا به این ترتیب اشکان دژاگه کاپیتان دوم تیم ملی به عنوان جانشین وارد زمین شود و نزدیک به 30 دقیقه فرصت درخشش در زمین را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تغییر کاپیتان های تیم ملی باعث شد تا شجاعی، بازوبند تیم ملی را به یک بازیکن دیگر شاغل در تراکتورسازی بدهد و به این ترتیب بازوبند کاپیتانی بین تراکتوری های تیم ملی دست به دست شد.


این دو بازیکن در تبریز نیز اثر گذاری بالایی دارند و در تیم ملی نیز مهره های مورد اعتماد و مورد علاقه کی روش به شمار می روند.

 


عکس امیرحسین خیرخواه

تیم ملی ایران اشکان دژاگه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران اشکان دژاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکا مودریچ ماندنی شد

کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از ال کلاسیکو وقتی با پرسشی در مورد مودریچ روبه‌رو شد، پاسخ داد که او هرگز نقش یک بازیکن ذخیره را قبول نخواهد کرد و آنقدر تلاش می‌کند تا دوباره به ترکیب اصلی برسد

ستاره کروات دیشب برابر براسا فیکس بازی کرد و تا انتها نیز در زمین ماند. تونی کروس تعویض شد ولی کارلتو مودریچ را در زمین نگه داشت. او از بهترین‌های رئال بود و حالا آاس نوشته است که مودریچ نمی‌خواهد رئال را ترک کند و منتظر رسیدن پیشنهاد تمدید است تا فصل بعد نیز به درخشش با پیراهن باشگاه محبوبش ادامه دهد.

مودریچ با ۱۸۵۷ دقیقه بازی سیزدهمین بازیکن از نظر تعداد دقایق بازی در فصل جاری است. دور از ۳۱۶۵ دقیقه فصل قبل، اما او تسلیم نمی‌شود و مصمم است تا با درخشش در بازی‌های پیش رو ثابت کند در رئال تمام نشده و همچنان می‌توان روی او حساب کرد. خبری خوب و خوشحال کننده برای هواداران رئال

منبع: ورزش سه

tags # لوکا مودریچ ، رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی
  • ایلکای گوندوعان؛ کاپیتانی بدون بازوبند و هدیه‌ای از سوی بهشت