Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس کی‌روش همچنان به قهر خود با مردم و رسانه‌ها ادامه می‌دهد و این در شرایطی است که فدراسیون فوتبال هم واکنشی به این موضوع نشان نمی‌دهد. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال ایران و ترینیداد و توباگو، سرمربی حریف ایران در نشست خبری حاضر شد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد، اما کارلوس کی‌روش همانند قبل از بازی، در نشست خبری حضور پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌روش و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بنا به دلایلی که از سوی فدراسیون فوتبال یا مسئولان تیم ملی اعلام نشده تصمیم به سکوت گرفته‌اند اما اینکه سرمربی میهمان در نشست خبری قبل و بعد از بازی حضور داشته باشد و کی‌روش در هیچ‌کدام از این دو نشست خبری به عنوان مربی تیم میزبان حاضر نشود از جمله اتفاقات عجبیی است که فقط نمونه آن را می‌توان در فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران یافت.

مشخص نیست چرا فدراسیون فوتبال و مسئولان تیم ملی در این باره شفاف‌سازی انجام نمی‌دهند. همچنین مشخص نیست این بی‌احترامی به رسانه و مردم تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. قطعا کسب اطلاع از وضعیت تیم ملی حداقل حق هواداران و مردم است اما قهر کی‌روش و بی‌احترامی او و تیمش همچنان ادامه دارد و فدراسیون هم نظاره‌گر این ماجراست بی‌‌آنکه واکنشی داشته باشد.

این دیدار دوستانه، با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

انتهای پیام/

R7869/P1015135/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کارلوس کی‌روش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارلوس کی روش کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ایران دقیق‌ترین و متمرکزترین عملیات نظامی در تاریخ بود | ایران مدت‌ها قبل از این حمله پیروز شده بود

به گزارش همشهری آنلاین،‌ رسانه های عبری طی ساعات اخیر در گزارش هایی به تحلیل ناکامی رژیم صهیونیستی در تقابل با عملیات مقتدرانه ایران پرداخته و آن را یک شکست راهبردی دیگر برای نتانیاهو توصیف کردند.

رسانه های عبری در این باره نوشتند: عملیات شامگاه چهاردهم آوریل (شنبه)، دقیق‌ترین، متمرکزترین و هماهنگ ترین حمله در تاریخ نظامی جهان در استفاده از تسلیحات پیشرفته و نقطه زن بوده است.

این رسانه ها در ادامه با اشاره به استیصال و ناتوانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برابر این حمله مقتدرانه، نوشتند: شامگاه پهپادهای ایرانی، یک شکست راهبردی دیگر برای نتانیاهو محسوب می شود.

این رسانه ها در ادامه اذعان کردند که حمله ایران، خطرناک‌ترین حمله علیه جبهه داخلی رژیم صهیونیستی طی دهه‌های اخیر بوده است.

در همین رابطه روزنامه معاریو در گزارشی نوشت: ایران مدت‌ها قبل از این حمله پیروز شده بود و عملیات آنها اهمیتی نمادین داشت.

این روزنامه در ادامه تصریح کرد: ایران با عقلانیت مطلق عمل می کند و ما باید از درایت آنها درس بگیریم!

ایران شامگاه شنبه در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق پاسخ ترکیبی موشکی و پهپادی را ضد مناطق مشخصی در سرزمین‌های اشغالی انجام داد. همزمان با این واکنش، حزب الله لبنان، نیروهای مقاومت عراق و یمن نیز مناطقی از اراضی اشغالی را زیر باران موشکی خود قرار دادند. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که در واکنش ترکیبی ایران علیه پایگاه‌های نظامی در اراضی اشغالی خسارت‌های فراوانی به صهیونیست‌ها وارد شده است.

کد خبر 844555 منبع: مهر برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی برای مصاحبه و بیانیه در فوتبال بدون مصوبه هیات‌رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • حمله ایران دقیق‌ترین و متمرکزترین عملیات نظامی در تاریخ بود | ایران مدت‌ها قبل از این حمله پیروز شده بود
  • حمله ایران دقیق‌ترین عملیات نظامی در تاریخ بود
  • واکنش چهره‌های ورزشی به پاسخ موشکی ایران
  • بدون تماشاگر شدن لیگ فوتبال در اراضی اشغالی بعد از حملات ایران
  • صهیونیست‌ها ضرب شست ایران را دیدند/ سانسور شدید خبری در رسانه‌های اسرائیلی
  • اریک تن هاخ و خروج از نشست خبری در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران
  • کیومرث هاشمی: با قهرمانی دل مردم را شاد کنید
  • تاج: نگران کسب مجوز حرفه‌ای توسط استقلال و پرسپولیس نیستیم