Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست سالانه فدراسیون جهانی والیبال با صحبت‌های آری گراسا و جلسه هیئت رئیسه آغاز شد. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اولین روز نشست سالانه فدراسیون جهانی والیبال در کشور مکزیک آغاز به کار کرد.

محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان که به عنوان عضو هیئت رئیسه FIVB در این جلسه حضور داشت، به عنوان نماینده فدراسیون والیبال ایران در این نشست حضور به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از صحبت‌های آری گراسا، رئیس برزیلی فدراسیون جهانی، سخنرانی رئیس کمیته بین‌المللی المپیک پخش شد و در ادامه آری گراسا در سخنرانی تفصیلی خود به گزارش عملکرد فدراسیون جهانی در سال گذشته پرداخت. برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های جهان، مسابقات ساحلی و رقابت‌های قهرمانی جهان از محورهای اصلی صحبت های گراسا بود.

در روز اول هیئت رئیسه جلسه‌ای جداگانه برگزار کردند و روسای کنفدراسیون‌ها با نمایندگان کشورهای قاره خود جلسات مشترک برگزار کردند.

احمد ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال ایران در این نشست شرکت نکرده است.

انتهای پیام/

R1015159/P1015135/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط محمدرضا داورزنی والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی والیبال محمدرضا داورزنی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حال فراهم کردن شرایط لازم برای برگزاری مسابقات هستیم

رئیس هیئت اسکواش اصفهان گفت: کمیته مسابقات‌ در حال فراهم کردن شرایط لازم برای برگزاری مسابقات است چرا که در سال گذشته استان اصفهان به‌عنوان بهترین میزبان در رشته اسکواش انتخاب شد.

بهزاد نویدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اهداف سال گذشته هیئت اسکواش اصفهان اظهار کرد: در سال گذشته پایه فعالیت‌مان را استعدادیابی قرار دادیم که عملکرد موفقی را در این زمینه از خود به نمایش گذاشتیم. در بخش بانوان دو نفری که در این رشته استعداد داشتند را به تیم ملی معرفی کردیم، اما در کل چهار نفر از هیئت ما به تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود: به دلیل هدف‌گذاری‌مان در حیطه استعدادیابی، در بخش بانوان یک مسابقه با حدود ۷۰ شرکت کننده از سراسر کشور برگزار کردیم و در این زمینه موفق شدیم نتایج زیادی را حاصل کنیم.

رئیس هیئت اسکواش اصفهان یادآور شد: در مردادماه مسابقات قهرمانی کشور دختران کمتر از ۱۳ و ۱۵ سال همچنین مسابقات «مستر» در بخش بانوان و آقایان در سطح کشوری را پیش‌رو داریم.

وی بیان کرد: در همین ابتدای سال از لحاظ سخت‌افزاری تعمیراتی در سالن اسکواش‌مان خواهیم داشت، در مقابل کمیته مسابقات‌مان نیز در حال انجام آمادگی‌های لازم برای برگزاری مسابقات است چرا که در سال گذشته استان اصفهان به‌عنوان بهترین میزبان انتخاب شد.

نویدنیا تصریح کرد: سطح ورزشکاران استان‌مان خوب است، یک ورزشکار ملی پوش پسر (محمد چنگانیان) داریم که در مسابقات بین‌المللی «جونیور» قطر که در چند روز آینده برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد که ما توانسته‌ایم کمک‌هایی را به وی برای حضور در این مسابقات داشته باشیم.

کد خبر 743547

دیگر خبرها

  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • دوندگان همدانی، آماده اعزام به جام جهانی پیاده روی
  • برگزاری مسابقات آسیایی بیس‌بال و سافت در تایلند
  • جوایز لیگ ملت‌های والیبال مشخص شد
  • اعلام جوایز نقدی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • در حال فراهم کردن شرایط لازم برای برگزاری مسابقات هستیم