Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمناف هاشمی عصر پنج شنبه در آیین افتتاح دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی سرخنکلاته اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات منابع تولید در گلستان پرداخت شد.

وی افزود: سال گذشته گلستان رتبه چهارم کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید را کسب کرد و در سالجاری در این حوزه رتبه دوم را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان با اشاره به این که تاکنون ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت، اشتغال خانگی و فراگیر را برای گلستان جذب کرده ایم، ادامه داد: پروژه های زیادی تولیدی در ۴۰ سالگی جشن پیروزی انقلاب اسلامی در گلستان افتتاح می شود و تلاش داریم با این بهره برداری ها بخشی از مشکل اشتغال استان را حل کنیم.

وی اضافه کرد: در ۱۰ سال گذشته موضوع اقتصاد، تولید و اقتصاد مقاومتی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بوده و این موضوعات به جد در دستور کار استان قرار دارد.

وی با تاکید بر این که تلاش می کنیم شعارها و دستورات در حوزه اقتصاد مقاومتی و تولید را در عمل پیاده کنیم، گفت: بنا داریم با افزایش تلاش ها تحریم ها را دور زده و کمبودها را جبران تا بتوانیم از این برهه تاریخی و دوره خطیر به سلامت عبور کنیم.

ایجاد تحول در استان با اجرای ۴ پروژه

هاشمی تصریح کرد: در سال های گذشته در گلستان پروژه های بزرگ و زیرساخت های مناسب ایجاد نشده و تلاش داریم با اجرای سه تا چهار پروژه مهم استان را متحول کنیم.

وی از پتروشیمی به عنوان یکی از پروژه های مهم و تحول زا در استان نام برد و گفت: راهکارهای خوبی برای اجرای این پروژه پیش بینی کرده ایم و امید داریم بتوانیم با پیگیری ها گره آن را باز کنیم.

استاندار گلستان از تجهیز کارگاه راه آهن گرگان- مشهد خبر داد و بیان کرد: مجوز ایجاد هشت شهرک گردشگری را از دولت گرفته ایم و هم اکنون پرونده این شهرک ها در شورای عالی شهرسازی است.

هاشمی با بیان این که بزرگ ترین پروژه تولیدی استان برای ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: تلاش داریم پروژه های نیروگاه و پتروشیمی را در گلستان اجرایی کنیم تا بتوانیم برای پنج هزار تا ۱۰ هزار نفر در یک واحد اشتغال ایجاد کنیم.

کد خبر 4459430

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار گلستان سید مناف هاشمی طرح رونق تولید گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد.

علی محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن هفته کار و کارگر اظهارکرد: در شرایط اقتصادی امروز کشور که نیاز به رونق اقتصادی بیشتر از گذشته احساس می شود، طبقه کارگر نقش کلیدی در پیشبرد این هدف دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین بیان کرد: در دین مبین اسلام و روایات پیشوایان دینی مان، به کارگران توجه ویژه ای شده و از کار آنها به عنوان جهاد یاد شده است که این موضوع بار سنگینی بر دوش مسئولان برای اهمیت به دغدغه های این قشر را یادآور می شود.

محمدی در ادامه با اشاره به موفقیت های شرکت فولاد اکسین در سال گذشته و امسال، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی سال جاری، شرکت فولاد اکسین خوزستان با اتکا به کارگران جوان و متخصصان بومی خود موفق به ثبت رکوردهای بسیار خوبی در حوزه تولید و صادرات مانند کسب عنوان صادرکننده برتر کشور، شکستن دومین رکورد تولید تاریخ شرکت و آماده به کاری ۹۵ درصدی خط تولید شد که همگی آنها مرهون تلاش کارگران عزیز است.

وی افزود: در روزهای ابتدایی سال جاری نیز رکوردشکنی فولاد اکسین ادامه داشت و با همت بلند کارگران، شاهد ثبت میزان ۸۳ هزار و ۴۵ تن در تناژ تولید محصولات خاص با استاندار جهانی API بودیم که لبیک به شعارسال بود.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به دیدار کارگران این شرکت با رهبر انقلاب، تصریح کرد: کارگران فولاد اکسین پس از دیدار روز چهارشنبه با رهبر انقلاب روحیه مضاعفی برای تداوم موفقیت های شرکت و قدم نهادن در مسیر تحقق شعار سال خواهند داشت.

محمدی در پایان ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر به کارگران تلاشگر شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: مجموعه مدیریتی اکسین قدردان زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • بانکداران خارجی در راه عربستان | کاکائو چه چالشی برای دنیا ایجاد کرد؟
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم