Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  امید نورافکن بازیکن تیم ملی فوتبال امید کشورمان پس از حضور  در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ترینداد و توباگو گفت:فکر نمی کنم مشکلی میان 2تیم بزرگسال و امید کشورمان وجود داشته باشد و امروز نیز برای حمایت از بازیکنان این تیم به ورزشگاه آزادی آمده ایم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان بتوانند پیروز میدان شوند و نتایج خوبی را در جام ملت های فوتبال آسیا 2019  نیز کسب کنند.

نورافکن درباره با تیم ملی امید گفت:ما در تیم ملی امید دارای برنامه های خاصی هستیم و جلسات آموزشی نیز برای ما تدارک دیده شده است.پس از برگزاری این جلسات و تمرین ها در چارچوب دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی فوتبال امید عمان خواهیم رفت  و این دیدار می تواند کمک خوبی به تیم ملی کشورمان کند.

بازیکن تیم شارلوا بلژیک درباره با بازگشت احتمالی اش به تیم استقلال گفت:هنوز هیچ چیزی درباره با بازگشتم به تیم استقلال مشخص نیست و نزدیک به 2 ماه تا نقل و انتقالات نیم فصل زمستانی نیز باقی مانده است و بی شک می توانم تصمیم خوبی را برای آینده فوتبال خود بگیرم.در حال حاضر نیز به دنبال آن هستم  تا به خوبی تمرین کرده و جایگاه خوبی را در ترکیب تیم شارلوا بلژیک به دست آورم.

نورافکن ادامه داد: فوتبال اروپا با ایران تفاوت دارد و ما بازیکنانی که از ایران راهی کشور های اروپایی می شویم باید با صبر و تلاش در ترکیب این تیم ها حضور یابیم.بی شک انتقالمان به تیم های بزرگ اروپایی نیز مستلزم فعالیت خوبمان خواهد بود.

نورافکن همچنین درباره با همکاری احتمالی خود با علیرضا منصوریان سرمربی جدید تیم ذوب آهن گفت:علی منصوریان بر گردن من حق دارد و امیدوارم در تیم ذوب آهن موفق باشد.درباره با همکاری با منصوریان  نیز باید بگویم شرایط من با زمان حضورم در استقلال تفاوت دارد .

بیشتر بخوانید:

واکنش بازیکن استقلال به الگوی پرسپولیسی اش در فوتبال

تیم ملی فوتبال ایران ۱ - ۰ ترینیداد توباگو/ پیروزی نزدیک شاگردان کی روش در آخرین بازی دوستانه خانگی قبل از جام ملت ها

کرانچار:گروه آسانی وجود ندارد، عراق رقیب اصلی ماست

انتهای پیام/

اظهارات امید نورافکن درباره با دیدار تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا دیشب در برنامه فوتبال برتر، مصاحبه‌ای مفصل انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در این برنامه تلویزیونی اعلام کرد: خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند؛ از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است