Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@23:24:22 GMT

27 مصدوم در حادثه اتوبوسی در جاده کاشان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۲۹۵

پول‌نیوز -  مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان گفت: یک دستگاه اتوبوس که از تهران به مقصد اصفهان در حرکت بود، امروز در آزاد راه کاشان دچار حادثه شد.
فرهاد بابایی روز پنجشنبه افزود : ساعتی پیش اتوبوسی مسافربری که در مجموع با 27 نفر سرنشین از تهران به سمت اصفهان در حرکت بود، در 40 کیلومتری کاشان از مسیر منحرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این حادثه پیش از مسجد روستای سن سن از توابع بخش مرکزی رخ داد و پس از دریافت گزارش موضوع، نیروهای فوریت های پزشکی کاشان برای امدادرسانی به سرعت در محل حاضر شدند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان اضافه کرد: همه سرنشینان این خودروی حادثه دیده با سه دستگاه آمبولانس فوریت های کاشان، یک دستگاه آمبولانس هلال احمر، یک دستگاه آمبولانس اعزامی از قم و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.
وی تصریح کرد: این حادثه فوتی نداشته اما هنوز تعداد دقیق آسیب دیدگان مشخص نیست و رسیدگی به موضوع ادامه دارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در گتوند خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

عارف شرهانی یکشنبه شب بیان کرد: این حادثه در ساعت ۱۳:۴۸ روز یکشنبه در جاده سه راهی گتوند رخ داد که در پی آن یک مرد ۲۶ ساله جان خود را از دست داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان، وی افزود: مصدومان این حادثه که چهار مرد و یک کودک سه ساله بودند توسط سه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان کارون گتوند انتقال داده شدند.

در حال حاضر ۱۵۶ دستگاه آمبولانس و ۱۳۰ پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی