Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@23:16:18 GMT

لورنس: خسته بودیم، ولی خوب بازی کردیم

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۳۲۳

لورنس: خسته بودیم، ولی خوب بازی کردیم

دنیس لورنس سرمربی تیم ملی ترینیدادوتوباگو بعد از شکست تیمش مقابل تیم ملی ایران گفت: پیروزی تیم ملی ایران را تبریک می‌گویم. این بازی برای آماده‌سازی هر دو تیم و به صورت دوستانه بود. با توجه به خستگی بازیکنانم، بازی خوبی انجام دادیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا ایران موقعیت‌های کمتری را در بازی خلق کرد، گفت: عملکرد مربی ایران را تایید می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای برد آماده بودیم و سعی خودمان را کردیم. موقعیت‌های موجود در بازی از سوی هر دو تیم استفاده شد. نظرم نسبت به عملکرد تیم ملی ایران مثبت است.

سرمربی تیم ملی ترینیداد و توباگو در پاسخ به این سوال که ایران توانایی قهرمانی در آسیا را دارد، گفت: نمی‌توانم درباره تیم ملی ایران نظر بدهم، ولی بازی ایران بسیار قابل توجه و قابل قبول بود. آن‌ها همه سعی و تلاش خود را کردند.

لورنس درباره بازی خشن بازیکنانش در این دیدار تاکید کرد: فوتبال یک بازی فیزیکی است و نمی‌توان گفت: در یک بازی شاهد حرکات فیزیکی نباشیم.

وی در پایان گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و از حضور در ایران تشکر می‌کنم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال ترینیداد کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!

به گزارش ورزش‌سه، وقتی محمد دانشگر مصدوم شد نگرانی جدی‌ای درباره عملکرد خط دفاعی سپاهان که در این فصل پرانتقاد عمل کرده ایجاد شده بود، اما سیاوش یزدانی و هادی محمدی به موقع توانستند با حضورشان روی تمامی ابهامات خط بطلان بکشند. 
این دو مدافع در طول فصل و به ویژه در نیمه ابتدایی مسابقات بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست دادند ولی با شروع نیم فصل دوم رفته رفته به وضعیت خوبی نظر بدنی، فنی و کار تیمی رسیدند تا حالا حتی در صورت پایان مصدومیت دانشگر هم مورایس دست به قلب ختا ط دفاعی موفق تیمش در بازی‌های اخیر نزند. 

البته بهبود خط دفاعی سپاهان تنها به عملکرد یزدانی و محمدی منتهی نمی‌شود و آنها پس از مصاف برابر پیکان و شکست عجیب ۳ بر ۲ در ورزشگاه نقش جهان نمایش خیره‌کننده‌ای در فاز دفاعی داشته‌اند و طی ۸ مسابقه فقط ۴ مرتبه گل خورده‌اند تا حتی در روزهای غیبت پیام نیازمند هم این ثبات به هم نریزد.

دیگر خبرها

  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • ورامین از سیاسی کاری و جناح بازی خسته است/عقب ماندگی راجبران کنیم
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)