Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@07:30:29 GMT

آخرین فیلم از مرحوم نوربخش

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۳۳۱

آخرین فیلم از مرحوم نوربخش

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز و در جریان بازدید محمد شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان گلستان در طی یک سانحه رانندگی در محدوده بریدگی شصت‎کلا، سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون پارلمانی این سازمان جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آخرین فیلم که از این دو مدیر به ثبت رسیده از مراسم کلنگ زنی طرحی در این استان  را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برترین ها جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۵۹ هزار بازنشسته در سال ۱۴۰۲

به‌گزارش قدس آنلاین، محسن تقیانی روز یکشنبه با اشاره به این‌که سازمان تأمین‌اجتماعی در کنار پرداخت به‌موقع مستمری‌های ماهانه، برنامه‌های رفاهی و فرهنگی متنوعی نیز برای حفظ پویایی و نشاط بازنشستگان تدارک دیده است، گفت: در سال ۱۴۰۲ طبق روال سال‌های گذشته یکی از برنامه‌های رفاهی و فرهنگی طراحی شده برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران، اعزام بازنشستگان زیارت اولی به مشهد و نیز قم بود که در این سال در مجموع، بالغ بر ۲۶ هزار نفر از بازنشستگان به شکل کاملاً رایگان به این سفرها اعزام شدند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ همچنین بالغ بر ۲۵۹ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری با مبلغ ۲۰ میلیون تومان در ۷ مرحله به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت شد و مجموع اعتبار اختصاص‌یافته به این منظور بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: رقم ریالی این تسهیلات در سال جاری با رشد ۶۷ درصدی از ۱۲ میلیون تومان در سال ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون تومان و تعداد تسهیلات پرداختی نیز با ۱۸ درصد افزایش از ۲۲۰ هزار فقره در سال ۱۴۰۱ به ۲۵۹ هزار و ۳۴۸ فقره در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: مجموع اعتبار اختصاص‌یافته به تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه بازنشستگان در سال جاری نیز با رشدی ۹۶ درصدی نسبت به سال قبل از ۲۶۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به ۵۱۰۰ میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافت و برای سال آینده نیز تلاش خواهیم کرد هم رقم تسهیلات و هم تعداد تسهیلات پرداختی افزایش یابد.

تقیانی همچنین با اشاره به این‌که در سال جاری فرایند عقد قرارداد با شرکت مجری سفرهای زیارتی بازنشستگان قدری با تأخیر مواجه شد و این موضوع باعث شد اعزام بازنشستگان به سفرهای زیارتی با تأخیر آغاز شود، گفت: برای سال آینده، کارهای انتخاب مجری و عقد قرارداد را از هم‌اکنون آغاز کرده‌ایم و هم از نظر تعداد اعزام‌ها و هم از حیث کیفیت خدمات سفر، قطعاً شاهد ارتقای خدمات خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تور روزانه ارومیه‌گردی در ایام نوروز برگزار می‌شود
  • عوامل اصلی ایجاد تصافات جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری کدامند؟
  • اهدای ۵۰ هزار بسته حمایتی به خانواده آسیب دیدگان اجتماعی
  • آماده‌باش نوروزی سازمان تامین اجتماعی اردبیل در مراکز درمانی
  • جای خالی یادمان شاه‌قاسم فیض‌بخش در طرشت
  • بدهی ۶ هزار میلیاردی تأمین اجتماعی به داروخانه‌ها
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۵۹ هزار بازنشسته در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد سازمان تأمین‌ اجتماعی
  • اجرای ۷۰۰ نمایش خیابانی در ۳۵۰ نقطه شهر مشهد