Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم سوگواری شهادت امام حسن عسکری(ع) در برخی از مساجد تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مراسم عزاداری سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، ۲۴ آبان ماه بعد از اقامه نماز مغرب وعشاء به شرح زیر برگزار می شود.

 

مسجد جامع تجریش

سخنران: آیت الله جاودان

مرثیه خوان:منصورارضی،محمد حسین پویانفر

نشانی:میدان تجریش

 

مسجد جامع جماران

سخنران: حجت الاسلام پشتکوهی

نشانی:جماران، خیابان حسنی کیا

 

 مسجد حضرت امیر(ع)

سخنران: حجت الاسلام علوی تهرانی

مرثیه خوان:سید مهدی میرداماد، حسین ارضی

نشانی: خیابان کارگرشمالی

 

مسجد مفتخر

سخنران:حجت الاسلام علی الهی

نشانی:قیطریه، بلوار اندرزگو

 

مسجد شهید بهشتی

سخنران: مهدی توکی

مرثیه خوان: سید مهدی میردادماد

نشانی:خیابان پیروزی، نبردشمالی

 

مسجد صاحب الزمان(عج)

سخنران: حجت الاسلام درخشان

مرثیه خوان: مسعود مهر جو

نشانی: تهران نو، مسیر جاجرود

 

مسجد الجواد(ع)

سخنران: حجت الاسلام کرمی

نشانی: میدان هفتم تیر

 

مسجد امام جعفرصادق (ع)

سخنران: حجت الاسلام سیدمحمد حسین میرلوحی

 مرثیه خوان: علی جهانبخش

نشانی: میدان فلسطین

 

مسجد سیدالشهدا (ع)

سخنران: حجت الاسلام نوروززاده

نشانی: میدان انقلاب اسلامی

 

مسجد امام خمینی(ره)

سخنران: حجت الاسلام علیرضا پناهیان

مرثیه خوان: علی قربانی

نشانی: شهرک شهید محلاتی، خیابان شهدای گمنام

 

 

 

 

 

پایان پیام/40.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته کتاب و کتابخوانی اردبیل خوزستان مهدویت تبریز ۲۰۱۸ نهم ربیع الاول استان همدان شیراز علامه طباطبایی سوگواری شهادت امام حسن عسکری مسجد طراز اسلامی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی

هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا درخصوص پروژه خانه شهر مطرح کرد: همان‌طور که از اسم پروژه خانه شهر پیداست، این پروژه بیانگر سابقه و تاریخچه شهر تهران است. 

وی با بیان اینکه پروژه خانه شهر تاریخچه و گذشته تهران به تصویر می‌کشد، افزود: سعی کردیم با اجرای این طرح علاوه برتداعی گذشته شهر، آنچه برای آینده آن متصور هستیم را نیز در این ساختمان به تصویر بکشیم.

وی با تاکید بر اینکه به کارکردهای پیرامونی و جنبی این پروژه توجه ویژه شده است، عنوان کرد: تمامی مراجعه کنندگان از شهروندان گرفته تا اعضای کلانشهرها پس از اتمام پروژه به محض اینکه وارد این ساختمان شوند سیر تاریخی که در این بنا به تصویر کشیده شده است را درک خواهند کرد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نسبت به تمامی بخش‌های این پروژه توجه ویژه و خاصی شده است و از مواد با کیفیت و مدرن مورد استفاده قرارگرفته است.

حق بین ادامه داد: به عنوان مثال سقف این پروژه اکسپوز است که به عنوان سقف‌های باز یا پلنوم‌های باز نیز شناخته می‌شوند. در این نوع سقف تمامی سیستم‌های تاسیساتی ساختمان که از زیر سقف عبور کرده‌اند در معرض دید قرار می‌گیرند. در واقع این سقف‌ها نوعی سقف باز قلمداد شده و امروزه محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌‎اند. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پوشش پروژه کاملا منطبق با ساختمان دوره قاجاریه و زمان قدیم در نظر گرفته شده است. داخل پروژه نیز کاملا مدرن است و با کارکرد امروز خدمات خواهیم داد.

حق‌بین همچنین در خصوص زمان افتتاح پروژه اظهار کرد: بنابر پیش بینی‌های صورت گرفته این پروژه تا شهریور ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پایان با تاکید بر اینکه این پروژه بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی در ابنیه شهر تهران است، افزود: نکته حائز اهمیت و قابل توجه این است که بافت میدان امام‌خمینی با احداث این پروژه احیا خواهد شد.

گفتنی است پروژه «خانه شهر» واقع در ضلع شمالی میدان امام خمینی (ره)، دارای امکانات فرهنگی و رفاهی شامل، سالن نمایش با ظرفیت 360 نفر، کافه رستوران حدود 100 نفر، عکاسخانه، شهر کتاب، کافه کتاب و گالری موزه است و با زیر بنای در حدود 18000 متر مربع توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری در دست ساخت است.این پروژه دقیقا در محل ساختمان قدیم بلدیه تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • حضور ۱۳ اثر در جشنواره پانزدهم تئاتر بچه‌های مسجد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»
  • بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟