Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: یدک‌کش گامرو به سبب خاموش شدن موتور در ۳۰ مایلی بندر عسلویه در خلیج فارس دچار حادثه شد که امدادگران بنادر و دریانوردی عسلویه ۱۲ سرنشین آن را از غرق شدن نجات دادند. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲ استانها بوشهر نظرات

سیاوش ارجمندزاده در  گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر جست‌وجو و نجات دریایی را از برنامه‌های مهم سازمان بنادر و دریانوردی دانست و اظهار داشت:استان بوشهر با برخورداری از 937 کیلومتر مرز دریایی با خلیج فارس یکی از استان‌های مهم در عرصه جست‌وجو و نجات دریایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 5 پایگاه جستجو و نجات دریایی در سواحل استان بوشهر شبانه‌روز آماده باش هستند افزود: در استان بوشهر 13 پایگاه و ایستگاه نجات دریایی و مخابراتی شامل هشت ایستگاه مخابرات دریایی و پنج پایگاه جست‌وجو و نجات دریایی فعالیت  می‌‌کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه پایگاه‌های جستجو و نجات دریایی در تمام شبانه‌روز پاسخگوی مشکلات شناورها در خلیج فارس هستند و به یاری آنان می‌شتابند خاطر نشان کرد: شناورهای حادثه دیده در خلیج فارس با هرگونه دستگاه‌های ارتباط تلفنی می‌تواند با مرکز جستجو و نجات دریایی استان بوشهراز طریق شماره تلفن 1550 تماس برقرار و خدمات لازم را دریافت کنند.

ارجمندزاده از نجات سرنشینان  یدک‌کش حادثه دیده در خلیج فارس خبر داد و بیان کرد:یک فروند شناور  یدک‌کش گامرو در فاصله  30 مایلی بندر عسلویه در خلیج فارس به سبب  خاموش شدن موتور از ادامه مسیر بازماند.

وی با بیان اینکه پس از اعلام به مرکز جستجو و نجات دریایی استان بوشهر شناورناجی 18 از بندر عسلویه به موقعیت مورد نظر اعزام شد گفت: امدادگران شناور ناجی 18 پس از مهار شناور حادثه دیده 12 سرنشین این شناور را از غرق شدن نجات دادند و به بندر عسلویه منتقل کردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه نجات یافتگان در سلامت کامل  هستند تاکید کرد: به فرماندهان و خدمه شناورها توصیه می‌شود ماشین آلات، موتور، بدنه و تجهیزات ایمنی و مقابله با حریق شناور را پیش از انجام سفر دریایی کنترل کنند تا در زمان بروز سانحه، دچار بحران نشوند.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!

تعداد بازدید : 196 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1104 کارشناس عراقی در مناظره با یک کارشناس صهیونیست، در پاسخ به پرسش خبرنگار شبکه عراقی درباره جنگ تمام عیار ایران و پیرامون حمله به مراکز هسته‌ای ایران گفت: «اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!» مواضع این کارشناس عراقی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف کالا‌های متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • ۴ درصد باقیمانده کالا‌های متروکه در بنادر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف کالاهای متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • جزییات نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • نجات ۲۱ خدمه شناور خارجی در جاسک
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک