Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:05:15 GMT

ریزش قیمت دلار صرافی‎ها به کانال ۱۲هزار تومان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۴۵۰

ریزش قیمت دلار صرافی‎ها به کانال ۱۲هزار تومان

قیمت دلار در صرافی ها از ۱۳هزار و ۲۵۰ تومان صبح هم‌اکنون به ۱۲هزار و ۹۵۰ تومان ریزش کرده است.

به گزارش تسنیم، سیر نزولی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز درحالی کماکان ادامه دارد که قیمت دلار و سایر ارزها ساعتی ریزش قیمت را تجربه می‌کنند.

دلار صبح امروز در صرافی ملی، که در بازار به‌عنوان نماینده بازارساز، شناخته می‌شود 13هزار و 250 تومان بود ولی هم‌اکنون ساعت 14:50 دقیقه با کاهش قیمت وارد کانال 12هزار تومان شده و با قیمت 12هزار و 950 تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلار در صرافی ملی با قیمت 12هزار و 850 تومان از مردم خریداری می‌شود.

یورو نیز در صرافی ملی با قیمت 14هزار و 500 تومان از مردم خریداری و با قیمت 14هزار و 600 تومان فروخته می‌شود.

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان

سیر نزولی قیمت‌ها در حالی در بازار ارز ادامه دارد که هم‌اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است.

به گزارش تسنیم، سیر نزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز و با کاهش تنش‌ها در منطقه ادامه دار شد. فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته، ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می‌شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روز‌های آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته آینده بالاست.

دیگر خبرها

  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • قیمت دلار این‌گونه ۷ هزار تومان ریزش کرد/ خرید دلار متوقف شد
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان/ خریداری در بازار نیست
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • ریزش بیشتر قیمت دلار در راه است؟