Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد بابایی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: حدود ساعت 16 اتوبوسی مسافربری که در مجموع با 27 نفر سرنشین از تهران به سمت اصفهان در حرکت بود، در 40 کیلومتری کاشان از مسیر به محور رو به رو منحرف شد.
وی افزود: جز کمک راننده، سایر سرنشینان این اتوبوس با یک دستگاه آمبولانس اعزامی از قم و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان عنوان کرد: حدود 16 نفر از سرنشینان اتوبوس که مشکل حادی نداشتند، به تدریج ترخیص شده اند و 10 نفر از آسیب دیدگان این حادثه نیز بستری هستند که انتظار می رود تا چند روز آینده ترخیص شوند.
وی همچنین اضافه کرد: این حادثه رانندگی در محدوده آزادراه کاشان پیش از مسجد روستای سن سن از توابع بخش مرکزی رخ داد که خوشبختانه تلفات جانی دربر نداشته و علت حادثه از سوی کارشناسان امر در دست بررسی می باشد.
کاشان در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری اصفهان و 220 کیلومتری تهران واقع است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد

تین نیوز

محمدمهدی پورکاظمی با اشاره به ارتقای کیفی سطح رویه راه های برون شهری استان اصفهان، گفت: قراردادهای بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت گرم راه ها از جمله ۱۳۶ کیلومتر روکش آسفالت گرم، ۹۷ کیلومتر روکش ماسه آسفالت و ۱۳ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی با هدف ارتقای کیفی سطح رویه راه های برون شهری استان اجرا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، پورکاظمی ادامه داد: در مجموع ۱۷.۹ کیلومتر روکش آسفالت گرم و ۱۴.۹ کیلومتر روکش ماسه آسفالت در شهرستان کاشان و محورهای کاشان – برزک، محور قدیم کاشان – قم – مسجدالحسین، کاشان – مشهد اردهال و راه های کاشان و آران و بیدگل، اجرا شد.

رییس اداره نگهداری راه های استان اصفهان اظهار داشت: ۲۴.۵ کیلومتر روکش آسفالت گرم و ۲۱.۵ کیلومتر روکش ماسه آسفالت نیز در محورهای آقاعلی عباس، ورودی و خروجی نطنز و سایر محورهای شهرستان نطنز انجام شد.

وی افزود: ۴۱.۵ کیلومتر روکش آسفالت گرم و ۳۳ کیلومتر روکش ماسه آسفالت در محور شریانی پلیس راه شاهین شهر - دهق گلپایگان تا انتهای حوزه استحفاظی و برگشت و همچنین محور شاهین شهر- میمه- بُرخوار در حوزه شهرستان شاهین شهر هم به اجرا درآمده است.

پورکاظمی با اشاره به ارتقای کیفی سطح رویه راه های اردستان نیز بیان کرد: هشت کیلومتر روکش آسفالت گرم و پنج کیلومتر روکش ماسه آسفالت و هفت کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی در محور زواره – شهراب و دیگر راه های فرعی و روستایی این شهرستان هم صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد:۱۲.۷ کیلومتر روکش آسفالت گرم و ۸.۵ کیلومتر روکش ماسه نیز در شهرستان بُرخوار در محور حبیب آباد- ورتون و راه های فرعی شهرستان بُرخوار - شاهین شهر - میمه(حد فاصل حبیب آباد - شاپورآباد - دولت آباد) اجرا شده است.

رییس اداره نگهداری راه های استان در باره بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت در شهرستان های اصفهان، لنجان، سمیرم و چادگان نیز اظهار داشت:۱۲ کیلومتر آسفالت گرم و پنج کیلومتر ماسه آسفالت در محورهای اصفهان، کوهپایه، هرند، جرقویه، ورزنه، هفت کیلومتر آسفالت گرم و ۲.۵ کیلومتر ماسه آسفالت در راه های فلاورجان، هشت کیلومتر آسفالت گرم و چهار کیلومتر ماسه آسفالت در شهرستان سمیرم و ۴.۲ کیلومتر آسفالت گرم و سه کیلومتر ماسه آسفالت در شهرستان چادگان انجام شده است.

وی با اشاره به لکه گیری و اجرای روکش آسفالت حفاظتی در ۶ کیلومتر از سطح راه های فرعی استان اصفهان، خاطرنشان کرد: سال گذشته اجرای هر کیلومتر آسفالت گرم با هزینه بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال، ماسه آسفالت با هزینه ۲۰ میلیارد ریال اعتبار و روکش آسفالت حفاظتی نیز بصورت متوسط با صرف ۱۵ میلیارد ریال هزینه صورت گرفته است.
پورکاظمی بیان کرد: اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان در عملیات نگهداری جاری راه های فرعی سطح استان هم ۲۰۲ کیلومتر لکه گیری طولی و ۲۳ هزار و ۲۹۳ مترمربع لکه گیری مقطعی،۳۹ کیلومتر درزگیری، یکهزار و ۵۹۰ تن پُرکردن چاله، یکهزار و ۹۰ کیلومتر لایروبی و اصلاح کانال هدایت آب، ۶۸۵ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی، ۱۰ کیلومتر تیغ زنی و تسطیح جاده های شنی، ۵۶۵ کیلومتر شانه سازی، ۱۰ کیلومتر ریزش برداری و ۹ کیلومتر بهسازی مسیر انجام داده است.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان دارای بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و بعنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رُتبه نخست حمل بار و رُتبه سوم حمل مسافر را داراست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • ۹ حادثه با ۲۲ مصدوم درگتوند
  • پنج مصدوم در واژگونی خودرو پژو پارس در محور بردسکن به سبزوار
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • ۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادفات جاده های بیضا
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله۱۲ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان