Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد - ایرنا - مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن کارکنان سازمان تامین اجتماعی روز پنجشنبه با معرفی نفرات برتر در مشهد به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، در این دوره از مسابقات 230 شرکت کننده شامل 117 مرد و 113 زن در رشته های قرائت، مفاهیم، ترتیل، حفظ هفت و 14 جزء طی 2 روز به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این رقابتها سعید مرامی از تهران، محمود دیانی از اصفهان، علی رحیم زاده از اصفهان و سید مرتضی مرتضوی از قم به ترتیب در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ هفت جزء و حفظ 14 جزء قرآن به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
در بخش مفاهیم نیز منصور سیفی از آذربایجان شرقی، عبدالله سهراب لو از زنجان، محمد حسن خدایی از اردبیل و مصطفی علایی از کردستان حائز حداکثر امتیاز شدند.
در بخش بانوان نیز مرضیه جلال الدین صالحی از خوزستان، سمیه خدایی از تهران، سعیده کردی یزدی از یزد و زینب خنسیر از استان بوشهر به ترتیب در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ هفت جزء و حفظ 14 جزء قرآن عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.
در بخش مفاهیم نیز فاطمه رخصتی از گیلان، الهه حاتم پور از اصفهان ، لیلا احسانی از مازندران و معصومه محمدی زاده از تهران بیشترین امتیازات را کسب کردند.

* مراسم پایانی تحت الشعاع فوت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی
در این مراسم دستیار مدیرعامل و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با ابراز تاسف از وقوع سانحه رانندگی و فوت سیدتقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: قرار بود ایشان در مراسم پایانی مسابقات قرآن حضور داشته باشد که این حادثه رخ داد.
محمدرضا جعفریان افزود: ایشان در پاکدستی نمونه بود و علاوه بر اینکه خود در کمک به بیمه شدگان پیشقدم بود سایرین را نیز به این عمل نیک توصیه می کرد.
3221 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي مسابقات قرآن تامين اجتماعي فوت مديرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله استانی مسابقات قرآن مدارس سما با عنوان طرح قدس در دو نوبت صبح و عصر با حضورعلی کریمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی، حراست و کارکنان در دبیرستان سمای واحد نورآباد ممسنی برگزار شد.

این مسابقات سالانه در چهار مرحله برگزار می‌شود و در مرحله استانی این رقابت قرانی بیش از ۴۰۰ نفر  در استان فارس با هم رقابت می‌کنند که ۲۰ نفر از کارکنان و. دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم مدرسه سمای واحد نورآباد نیز مشارکت دارند.

علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره این مسابقات اظهار کرد: دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه سما تا کنون دو مرحله مدرسه و واحد این رقابت قرآنی که راهی برای رشد و تعالی بیشتر همگان به شمار می‌رود را پشت سر گذاشته اند و اینک در مرحله استانی و به صورت آنلاین در حال رقابت هستند.

 وی افزود: امیدواریم با اتکا به خداوند و اتکا به رهنمودهای قرآن کریم و مشارکت بیشتر در برنامه‌های قرآنی بتوانیم گاهی هر چند کوچک در راه مهجوریت زدایی از قرآن کریم برداریم. آزمون‌های کتبی این مسابقات نیز روز یکشنبه دوم اردیبهشت با حضور ناظران استانی در دبیرستان سما یواحد نورآباد برگزار می‌شود.

به گزارش آنا، شرکت کنندگان این مرحله از مسابقات قرآنی طرح قدس مدارس سما در رشته‌های تحقیق و ترتیل، حفظ، تفسیر، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و مداحی و اذان با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۸ نفر جذب تامین اجتماعی می‌شوند
  • انحلال آنروا بحران انسانی در غزه را عمیق‌تر و قحطی را تسریع می‌کند
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !