Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@08:11:53 GMT

اجرایی شدن 33 برنامه اقتصاد مقاومتی در ساری

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۵۰۱

اجرایی شدن 33 برنامه اقتصاد مقاومتی در ساری

 

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از ایسنا مازندران، عباسعلی رضایی امروز 24 آبان ماه در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان ساری با اشاره به اینکه  هر نقشه ای که دشمن برا ی ما بکشد نقش بر آب است، گفت: تحقق این امر با توجه به باور های دینی میسر است. 
وی درباره مدیریت بحران در شهرستان یاداور شد: نحوه نگرش مدیران مناسب نیست، اگر مدیران  حساسیت کار را بدانند و  به موقع در حوادث طبیعی و غیر طبیعی ورود پیدا کنند، می توان در بحث بحران موفق عمل کرد و در این راستا هر دستگاهی باید به صورت موضوعی ورود کرده و بهانه مشغله از سوی دستگاه ها قابل قبول نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فرماندار ساری همچنین در بحث بیمه عشایری تأکید کرد: بیمه عشایری با مشارکت ۵ درصدی، عدد قابل توجهی نیست و باید افرادی که تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند بیمه عشایری شوند. 
رضایی افزود: مدیران  برای اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم باید جدی تر عمل کرده  و در این راستا ۳۳ برنامه اقتصاد مقاومتی مقرر است در شهرستان ساری اجرایی شود . 
وی در تذکری به مدیران دستگاه  اظهار کرد: رشد برنامه ها خوب است اما سرعت بخشیدن و دقت نظر در اجرای برنامه ها باید ملموس باشد،همچنین ضرورت تشکیل گارگروه ها امری جدی است. 
رضایی ازبخشداران به عنوان نماینده عالی دولت در بخش ها یاد کرد و گفت: مدیران باید خداوند و  شهیدان را بر اعمال خود ناظر بدانند، گاهی باید قانون را نادیده گرفت  تا مشکل مردم حل شود. 
فرماندار ساری افزود:امروز نارسایی ها را می توان با تکریم مردم و پاسخگویی درست جبران کرد، جایی مردم نگران می شوند که مدیران با انها همکلام نشده و همکاری نمی کنند.
وی گفت: هر مدیری که مردم را با عملکرد خود به نطام بدبین کند در سنگر جمهوری اسلامی نیست،وظیفه مسئولان  امیدوار کردن مردم به آینده نظام است. 
تحت پوشش قرار گرفتن 15هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی 
 محمد ابراهیمی رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران در این جلسه  از تحت پوشش قرار گرفتن 15هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی در سال گذشته خبر داد و گفت: در مازندران ۴۶ هزار نفر در صندوق بازنشستگی عضو هستند و از مزایای آن استفاده می کنند. 
وی افزود:  بیمه اجتماعی  یکی از مهم ترین عوامل توسعه است که ۶۰۰ هزار نفر  از خدمات آن بهره می برند وروستایان و عشایر فاقد پوشش بیمه ای می توانند با مراجعه به مراکز بیمه از مزایا و خدمات این بیمه بهره مند شوند. 

انتهای پیام
 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: رضایی فرماندار ساری اقتصاد مقاومتی شورا اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیماران SMA از مزایای صندوق بیماری‌های خاص-صعب‌العلاج

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل کاملی، در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر سازمان بیمه سلامت چه خدماتی به بیماران SMA ارائه می‌دهد، افزود: با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، بیماران مبتلا به SMA در صورتی که اطلاعات بیمار در سامانه بیماری‌های نادر وزارت بهداشت (RDA) ثبت شده باشد، از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج بهره مند می‌شوند.

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص پوشش دارویی این بیماران، گفت: بعد از معرفی بیمار به منظور دریافت دارو از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت به سازمان بیمه سلامت، فارغ از نوع بیمه پایه، با مراجعه بیمار به داروخانه‌های منتخب از مزایای صندوق بهره مند می‌گردند.

وی تصریح کرد: بیماران مبتلا به هر سه تیپ بیماری SMA TYPE1, SMA TYPE2, SMA TYPE3 از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج در خصوص خدماتی از جمله آزمایش، پرتوپزشکی، توانبخشی، خدمت پزشک، ویزیت و دارو (بر اساس ضوابط ابلاغی) بهره مند می‌شوند.

کاملی تاکید کرد: بیماران منتسب به نشان بیماری SMA می‌توانند با رعایت ضوابطی از مساعدت‌های موردی تبصره ذیل ماده ۹ اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج با ارائه مدارک و مستندات به ادارات کل استانی، پس از طرح و بررسی و در صورت تأیید در کمیته‌های مربوطه برای خدمات خارج از ضوابط ابلاغی بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: هرگونه تغییر آتی در نحوه پوشش مبتنی بر ضوابط ابلاغی از مبادی ذی صلاح خواهد بود.

کد خبر 6063616 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد تحقق‌ شعار سال در استان همدان
  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • بهره مندی بیماران SMA از مزایای صندوق بیماری‌های خاص-صعب‌العلاج
  • اثرگذاری خدمات شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته‌بین است / مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه‌های درجه چندمند
  • باز شدن پای مردم به تولید نیازمند بازشدن چشم و گوش همه قوا در امر اقتصاد است
  • ضرورت تحول در رویکرد مدیران دولتی