Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصادف خودروی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در محور کردکوی به گرگان که استاندار گلستان از آن به محور مرگ یاد کرده بود ماموریت مدیرعامل تامین اجتماعی در گلستان غیرممکن شد.

خبرگزاری شبستان- گرگان: خبر درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی در جریان سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان سبب شد که بار دیگر پس از حادثه زمستان یورت، استان گلستان محور توجه رسانه‌های کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حادثه‌ای که در ساعت ۱۶ امروز در محور کردکوی به گرگان اتفاق افتاد سبب شد که نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به همراه سرنشینان این خودرو به بیمارستان اعزام شوند.

 

اما بیمارستان تامین اجتماعی استان هم نتوانست به داد رئیس خود برسد و علی‌رغم تلاش‌های بی‌شائبه پزشکان، عمر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانیش در مجلس به دنیا نبود و دار فانی را وداع گفت.

 

این تصادف سبب شد که محور خطرناک کردکوی بار دیگر نیز مورد توجه قرار گیرد، مسیری که استاندار گلستان در ماه‌های گذشته به آن تاکید داشت و از آن به عنوان جاده مرگ یاد کرده بود امروز سبب شد که برنامه‌های وزیر تعاون، کار  و رفاه اجتماعی در استان ناتمام بماند.

 

تصادف در محورهای استان گلستان در حالی بود که میزان جان باختن تصادفات رانندگی به گفته استاندار گلستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۴۵ نفری داشته است.

 

سرهنگ عبدی، رئیس پلیس راه استان گلستان در خصوص این محور در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیرامون بریدگی لمسک که این تصادف اتفاق افتاده بارها مسئولان حضور یافتند و از صحنه نزدیک بازدید کردند و بارها این مطالب گزارش شده و امیدواریم هرچه زودتر این محور به دور برگردان ایمن تبدیل شود تا این اتفاق‌ها دیگر نیفتد.

 

وی تصریح کرد: ساعت ۱۶ و ۳ دقیقه امروز سواری تویوتا لنکروز در بریدگی غرب به سمت شرق اقدام به گردش کرده بود که به یک دستگاه تریلی برخورد کرده است.

 

عبدی افزود: این تصادف بررسی می‌شود و علت تصادف عنوان خواهد شد.

 

البته در طول یک سال‌ گذشته اقدامات خوبی برای کاهش تصادفات اتفاق افتاده و شاید مهمترین آن انجام پروژه‌های مهم جاده‌ای و نصب علائم است.

 

مشخص شدن ۴۸ نقطه پرتصادف در استان و انجام اقدامات ایمن‌سازی برای این نقاط از جمله مهمترین فعالیت حمل و نقل و راهداری استان بود.

 

ولی مشکل دور برگردان‌ها در استان و ایمن‌سازی آنها یکی از مطالبات اصلی استان بود که شاید به دلیل مشکلات اعتبارات بلاتکیف باقی ماند.

 

۷۰دور  برگردان در استان داریم که نیاز به ایمن‌‌سازی دارد و شاید اعتبارات و هزینه‌های ۵۵ میلیارد تومانی کفاف حل مشکلات زیرساخت‌های جاده‌ای استان را نداشته است.

 

به نظر می‌رسد که محور تصادف در ۴۸ نقطه پرتصادف استان قرار نداشته است ولی شاید اگر دور برگردان ایمن در این محور وجود داشت این اتفاق در استان نمی‌افتاد.

 

حال باید دید که وقتی جان مسئولان در زیر بار کمبود اعتبارات به خطر می‌افتد آیا دولت نسبت به تامین اعتبارات راه استان برای ایمن‌سازی و ساخت دور برگردان‌های ایمن اقدام خواهد کرد.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به این سانحه واکنش نشان داد و در پیامی اظهار کرد: سانحه رانندگی هولناکی که عصر امروز (24 آبان) در محور کردکوی به گرگان در استان گلستان رخ داد و منجر به ضایعه از دست رفتن دو مدیر توانمند و دو انسان دلسوز به مردم و به میهن عزیز اسلامی مان، آقایان «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و  «عبدالرحمن تاج الدین» معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی شد، این حادثه آنچنان سخت و دردناک بود که هنوز باوری نسبت به درگذشت آنان در فکر و ذهن نمی‌گنجد.

 

شریعتمداری ضمن تقدیر از پیگیری های ریاست جمهوری و معاون اول رئیس جمهور این حادثه دردناک را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده داغدار این عزیزان تسلیت گفت و از درگاه ایزد منان برای آن بزرگواران غفران الهی مسالت کرد.

 

رئیس کل دادگستری گلستان از بازداشت شدن راننده تریلی در این تصادف خبر داد و گفت: جان باختن آقایان نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی و تاج الدینی معاون حقوقی این سازمان را در تصادف عصر امروز در گلستان تسلیت عرض می‌کنم و ضمن همدردی با خانواده‌های جان باختگان این سانحه بررسی ویژه این حادثه در دستور کار است.

 

وی تصریح کرد: راننده تریلی بازداشت و پرونده قضایی در این باره تشکیل شده است.


هادی هاشمیان افزود: پیکر این افراد به پزشکی قانونی منتقل و اقدامات لازم انجام شده است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته کتاب و کتابخوانی تبریز ۲۰۱۸ اردبیل خوزستان شیراز نهم ربیع الاول زعفران مهدویت علامه طباطبایی تاج الدینی جاده مرگ افزایش تصادفات تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| تصادف پیشکسوت استقلال؛ مدافع‌آبی‌ها در بیمارستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیرحسین صادقی، مدافع تیم استقلال دچار یک تصادف شده و به همین خاطر در بیمارستان بستری شده است.

او یک استوری از خودش در بیمارستان منتشر کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896020

دیگر خبرها

  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • تصادف پیشکسوت استقلال + عکس
  • عکس‌| تصادف پیشکسوت استقلال؛ مدافع‌آبی‌ها در بیمارستان
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان