Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@14:16:22 GMT

مقامات کشوری درگذشت نوربخش را تسلیت گفتند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۷۴۴

مقامات کشوری درگذشت نوربخش را تسلیت گفتند

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سید مناف هاشمی استاندار گلستان در پیامی مشترک نوشتند: سانحه رانندگی هولناکی که عصر امروز ۲۴ آبان در محور کردکوی به گرگان در استان گلستان رخ داد و منجر به ضایعه از دست رفتن دو مدیر توانمند و دو انسان دلسوز به مردم و به میهن عزیز اسلامی مان، آقایان سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین، معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«این ضایعه آنچنان سخت و دردناک بود که هنوز باوری نسبت به درگذشت آنان در فکر و ذهنمان نمی‌گنجد. بی شک مردم قدرشناس جمهوری اسلامی ایران خدمات و زحمات بی دریغ این مدیران دلسوز و شیفته خدمت را از یاد نخواهند برد و به راستی که مدیران خدوم در قلب پاک ملت جای دارند.»

آنان نوشتند: اینجانبان ضمن تقدیر از پیگیری‌های ریاست محترم جمهوری و معاون اول رئیس جمهوری این حادثه دردناک را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده داغدار این عزیزان تسلیت عرض می‌کنیم و از درگاه ایزد منان برای آن بزرگواران غفران الهی مسألت داریم.

پیام تسلیت وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی
علی ربیعی نیز با صدور پیامی این حادثه را تسلیت گفت و نوشت: اکنون در همین لحظات، دو همراه پنجساله ام، برادرانم دکتر سید تقی نوربخش و رحمان تاج الدین (معاون مجلس) در راه خدمت به بازنشستگان در تصادفی سهمگین در رحلتی شهادت گونه به دیدار حق شتافتند. به خانواده ایشان و خانواده بزرگ جامعه کارگری تسلیت می‌گویم.
ربیعی افزود: دکتر نوربخش، فقط یک رئیس سازمان نبود؛ او شرافت، پاکی، وفاداری و تخصص را در هم آمیخته بود؛ نیمی از حقوق خود را به بیت المال باز می‌گرداند؛ در پاکی سرآمد بود؛ شهادت می‌دهم انسانی خداترس، پاک، شریف، وفادار به اموال کارگران و انساندوست بود؛ او برای من نه یک معاون، بلکه یک برادر و همراه بود؛ مرگ این انسان بزرگ که دغدغه انسانیت داشت را تسلیت می‌گویم.

تسلیت آشنا در توئیتر
حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهوری نیز با انتشار پیامی در توئیتر خود نوشت: بار‌ها با دکتر نوربخش همدلانه گفت: وگو کرده بودم؛ اخلاص، تدین، حرفه‌ای‌گرایی، دل‌نگرانی برای بیمه‌شدگان، محافظت از منابع مالی صندوق از ویژگی‌های بارز ایشان بود. خداوند ایشان را با اولیای طاهرینش محشور فرماید.

پیام سرپرست سازمان اورژانس
پیرحسین کولیوند، سرپرست سازمان اورژانس کشور نیز در پیامی این حادثه را تسلیت گفت و نوشت: تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هـستی و یگانه راز جاودانگی اوست. بدین وسیله درگذشت دکتر تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین، معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی را تسلیت عرض کرده و برایشان از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین، معاون امور مجلس این سازمان که عصر امروز پنجشنبه در حومه گرگان بر اثر سانحه رانندگی مصدوم شده بودند، ساعاتی پیش بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان جان باختند.

محمدرضا عارف در پیامی با تسلیت این مصیبت آورده است:

انالله و اناالیه راجعون

مشیت الهی بر آن قرار گرفت تا دو مدیر موفق کشور، خدمتگزاران صدیق مردم و دلسوزان این مرز و بوم آقایان دکتر سید محمد تقی نوربخش و عبدالرحمن تاج الدین رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی در آستانه شهادت امام حسن عسگری(ع) بر اثر سانحه رانندگی به جوار رحمت حق عروج نمایند و فارغ از زحمت این دنیای خاکی در پیشگاه حضرت حق آرام گیرند. تحمل این ضایعه بزرگ ،سخت است و مطمئنا جز با یاد خداوند و امید به اعطای صبر از جانب او تحمل این مصیبت غیرممکن است. هر کس که از نزدیک با این عزیزان سفر کرده، آشنایی داشت مفتون نجابت، مهربانی، صفا، پاکی و خلوص آن‌ها و شیفته سخت‌کوشی و خستگی‌ناپذیری آن‌ها می‌شد.

بدون تردید نام بزرگ این عزیزان در قلب و حافظه‌ مردم ایران ماندگار خواهد بود.

اینجانب وظیفه می‌دانم، درگذشت نابهنگام این اسوه‌های جهاد و تلاش و ایثارگران خدوم، که در مسیر خدمت به مردم ،جان خود را تقدیم نمودند به پیشگاه امام زمان (عج) مقام معظم رهبری، هیات دولت جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگوار ایران و خانواده‌های سوگوار و مصیبت دیده ایشان تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان علودرجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می‌کنم.

 

 

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: درگذشت نوربخش سازمان تامین اجتماعی حادثه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور

رئیس بنیاد ملی نخبگان در پیامی درگذشت ناباورانه سید اسماعیل نصراللهی نخبه‌ علمی کشور را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در پیامی درگذشت ناباورانه سید اسماعیل نصراللهی نخبه‌ علمی کشور همراه با پدرش دکتر سیداحمد نصراللهی را تسلیت گفت.



به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر هجرت ناباورانه نخبه علمی، سید اسماعیل  نصراللهی همراه با پدر گرامی‌اش دکتر سید احمد نصراللهی از دنیای فانی به سرای باقی که در اخبار آمده بود، همه ما را متاسف و متأثر کرد.

وقتی در مهر ماه سال گذشته در همایش ملی نخبگان، جشن موفقیت او را در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی را برگزار کردیم، هرگز در اندیشه هجران او به این زودی نبودیم.

این نخبه سفر کرده تبلور اراده انسان در کره خاکی بود که با آن همه محرومیت در سلامت جسمی و با حمایت و هدایت والدین بخصوص مادر بزرگوارش همه نشدنی‌ها برای یک فرد معلول را شدنی کرد.

خدایش، او و پدر عزیزش را بیامرزد و در بهشت جاوید سرایشان دهد. از خداوند منان برای مادر داغدیده و سخت اراده او شفای عاجل و صبر جمیل را مسئلت دارم.»

به گزارش ایسنا، دکتر سید احمد نصرالهی، جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری و مسمومیت گاز منوکسید کربن دار فانی را وداع گفتند.

سرویس علم و فناوری ایسنا این ضایعه را به جامعه علمی کشور و بازماندگان تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • بنیاد ملی نخبگان درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور