Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سخنگوي وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد پنج مرزبان آزاد شده ايراني از دست گروهک تروريستي جيش‌الظلم به ايران تحويل داده شدند .
به گزارش خبرگزاري آريا، «محمد فيصل» شامگاه پنج شنبه با انتشار پست توييتري اعلام کرد، با کمک نيروهاي امنيتي و نظامي پاکستان، پنج مرزبان ايراني در اختيار گروهک تروريستي «جيش‌الظلم» آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوي وزارت امور خارجه پاکستان افزود، اين مرزبانان آزاد شده در سلامت هستند و به نيروهاي ايراني تحويل شده اند.
محمد فيصل خاطرنشان کرد، تلاش هاي دوجانبه بين ايران و پاکستان و هماهنگ براي آزادي ديگر مرزبانان ايراني نيز در جريان است.
سردار سرلشکر «محمد علي جعفري» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران روز پنج شنبه گفت ، پنج نفر از مرزبانان ميرجاوه آزاد شدند و تلاش ها براي آزادي ديگر گروگان ها ادامه دارد.
شامگاه دوشنبه 23 مهرماه، تعدادي از بسيجيان بومي و نيروهاي هنگ مرزي که در پايگاه مراقبتي در نقطه صفر مرزي (ميرجاوه) استقرار داشتند، با خيانت و تباني عامل يا عوامل نفوذي گروهک هاي ضد انقلاب ربوده و به خاک پاکستان انتقال داده شدند.
114/112
کليدواژه عربستان پاکستان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 8 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی همراه به پاکستان مقامات جمهوری اسلامی ایران و پاکستان پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه در حضور حجت الاسلام رئیسی و شهباز شریف 8 سند همکاری در بخش‌های مختلف تجارت، علم  و فناوری، کشاورزی، بهداشت، فرهنگ و مسائل حقوقی و قضایی به امضا رساندند.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واردات گوشت گرم از آفریقا
  • تجارت آزاد با پاکستان در انتظار پاسخ طرف پاکستانی/ واردات گوشت گرم از آفریقا
  • بازآفرینی داستانی از پهلوان ایرانی برای کودکان
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • فراجا مرزبان حجاب است متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • ۸ سند همکاری بین ایران و‌پاکستان به امضا رسید
  • امضای اسناد همکاری ایران و پاکستان
  • امضای ۸ سند همکاری بین دو کشور ایران - پاکستان
  • امضای 8 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد