Web Analytics Made Easy - Statcounter

از کارخانه ذوب‌آهن خبر می‌رسد کارگرانی که حقوق آنها مدتی‌ست به صورت منظم پرداخت نمی‌شود، به شدت به آنچه بریز و بپاش در باشگاه ذوب‌آهن می‌دانند اعتراض کرده‌اند. تصمیم هیات‌مدیره باشگاه ذوب برای برکناری نمازی در حالی صورت گرفت که این سرمربی پس از آغاز بحران اقتصادی در کشورمان، قرارداد اولیه خود را که به صورت ریالی بسته‌شده‌بود، معادل‌سازی ارزی کرده‌است!

حالا برکناری نمازی بدون توافق با این سرمربی سبب شده تا وی، آماده شکایت از ذوب به فیفا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت مدیران ذوب‌آهن باید پول هنگفتی را برای این سرمربی برکنارشده بپردازند. از آن سو اما منصوریان هم سرمربی ارزان‌قیمتی نیست. رقم قرارداد سرمربی سابق استقلالی‌ها حدودا 1 میلیارد تومان برای لیگ هجدهم است که در صورت ایجاد تحول در این باشگاه، می‌تواند تا 1 میلیارد و پانصد میلیون تومان افزایش یابد.

کارگران خسته ذوب‌آهن به شدت به این وضعیت معترضند و توسط نماینده خود به مدیریت کارخانه اعلام کرده‌اند، اگر پول دارید حقوق عقب‌افتاده ما را بپردازید!

منبع: جایگاه ویژه

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش مشرق، آرای صادره به شرح زیر است:

*در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت برایان دابو بازیکن تیم سپاهان به دویست میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل بدرفتاری در قبال حریف و همچنین حکم به محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل استفاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم سپاهان اصفهان و پیکان تهران از سری مسابقات لیگ برتر (هفته نوزدهم) کشور صادر گردیده است در خصوص بخش اول اعتراض با توجه به ماده ۱۰۲ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را صادره قطعی است لذا قرار رد درخواست تجدیدنظرخواهی این بخش از اعتراض تجدیدنظرخواه صادر و اعلام می‌شود، در خصوص بخش دوم اعتراض با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد.رأی صادره قطعی است.

*در خصوص استیناف باشگاه بانوان نماینده البرز نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه مبنی بر استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام خانم فاطمه متولی طاهر در جریان بازی دو تیم باشگاه بانوان نماینده البرز با شهرداری سیرجان صادر نموده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره صرف نظر از اینکه مطابق ماده ۲۵ و بند ۱ ماده ۲۶ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان، صلاحیت اظهار نظر و رسیدگی به اختلاف راجع به قرارداد با کمیته وضعیت بازیکنان است از آنجایی که طبق تغییرات انجام شده و انتقال تیم نماینده البرز به تیم پیکان و انعقاد قرارداد یکساله بازیکن با تیم پیکان برای فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ و انقضای مدت قرارداد، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد.رأی صادره قطعی است.

*در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل پرتاب اشیا به زمین مسابقه توسط تماشاگران منتسب در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران از سری مسابقات لیگ برتر (هفته هجدهم) کشور صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد.رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • کارگران نساجی بروجرد و دغدغه شروع به کار در سال جدید
  • رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف
  • آرای کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس
  • پرسپولیس و سپاهان نقره داغ شدند
  • کمیته استیناف اعتراض پرسپولیس و سپاهان را رد کرد
  • رای کمیته استیناف در مورد دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان
  • اعتراض پرسپولیس در استیناف رد شد؛ سرخپوشان 51 میلیون جریمه شدند
  • هواداران سپاهان نام یک سرمربی را فریاد زدند | پایان روزهای مورایس در اصفهان