Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی در پیامی درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان را سانحه رانندگی تسلیت گفت.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در پیام محمدمهدی مروج الشریعه آمده است: خبر اسفناک درگذشت شادروان دکتر سید تقی نوربخش رئیس فقید سازمان تامین اجتماعی کشور و شادروان عبدالرحمان تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان در جریان سانحه تصادف در ماموریت به استان گلستان، موجب تاسف و تالم خاطر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به دیدار اخیر خود با مرحوم نوربخش گفته است: مرحوم دکتر سید تقی نوربخش که دیشب (چهارشنبه 23 آبان ماه) در پاویون فرودگاه مهرآباد آخرین دیدار و نگاه سراسر محبت و آغوش پرمهر آن بزرگوار را داشته و هرگز کلمات محبت آمیز آن عزیز ارجمند را از یاد نخواهم برد، به حق از سرمایه‌های خراسان جنوبی و کشور و منشاء خدمات ارزنده ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم شریف ایران اسلامی بوده اند.
استاندار خراسان جنوبی افزود: اینجانب ضایعه اسفناک درگذشت ایشان را به مردم شریف ایران اسلامی، مجموعه سازمان تامین اجتماعی کشور و خانواده مکرم ایشان و یکایک هم استانی های شریف خراسان جنوبی تسلیت عرض می نمایم. از درگاه خداوند متعال، برای آن فقیدین، علو درجات و همجواری با اولیاء و برای بازماندگان محترم و معزز، بویژه خانواده معظم و مکرم آنان، صبر و شکیبایی و طول عمرباعزت مسئلت می نمایم.
به گزارش ایرنا دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین معاون امور مجلس این سازمان که عصر امروز (پنجشنبه) در حومه گرگان بر اثر سانحه رانندگی مصدوم شده بودند، ساعاتی پیش بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان جان باختند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مسئولان این وزارتخانه امروز به استان گلستان سفر کردند.
مرحوم نوربخش متولد خراسان جنوبی است و از سال 1392 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شد.
9893*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تامين اجتماعي نوربخش پيام تسليت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

تین نیوز

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سید مرتضی حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

وی گفت:به مانند گذشته پرداخت های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا 20 هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جدید تعیین شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کسب رتبه اول در کاهش تصادفات جرحی توسط خراسان جنوبی
  • کسب رتبه نخست خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی در کشور
  • کسب رتبه اول خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی در کشور
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • اژه ای درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • تامین آرد خبازیهای خراسان جنوبی بدون هیچ محدودیتی
  • وضعیت ایمنی در جاده‌های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟