Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@09:57:20 GMT

مدعیان بسکتبال با برد به تعطیلات رفتند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۹۴۲

مدعیان بسکتبال با برد به تعطیلات رفتند

در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال مدعیان حریفانشان را شکست دادند.

به گزارش ایسنا، در هفته چهارم لیگ برتر، شیمیدر تنها میزبان برنده بود. این تیم در سالن آزادی با نتیجه ٦٩ بر ٥٤ ذوب آهن را شکست داد.
در دیگر دیدارها پتروشیمی، نفت آبادان و شهرداری گرگان در خانه حریف برنده شدند.
پتروشیمی در مصاف با رعد پدافند دزفول ٩٧ بر ٤٢ به برتری رسید، نفت آبادان در سالن آزادی ٧٤ بر ٦١ نیروی زمینی را شکست داد و شهرداری گرگان نیز در همین سالن ٦٨ بر ٦٦ از سد پگاه تهران گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این دیدارها لیگ برای برپایی اردوی تیم ملی تعطیل می شود.
تیم ملی ایران نهم و دوازدهم آذر در رقابت‌های انتخابی جام جهانی برابر استرالیا و فیلیپین بازی خواهد کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم لیموندیس بازنده‌ای سربلند و شایسته در لیگ برتر بسکتبال بود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم بسکتبال لیموندیس که به عنوان تیم هشتم مرحله مقدماتی لیگ برتر وارد مرحله یک چهارم شد در سه دیدار نخست این مرحله برابر شهرداری گرگان متحمل شد. پلی آف لیگ برتر به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود. بدین ترتیب لیموندیس با متحمل شدن سه شکست به عنوان اولین تیم از صعود بازماند و به کار خود در لیگ برتر بسکتبال پایان داد.

محمدرضا اسلامی که در نخستین سال حضور در تیم بسکتبال لیموندیس هدایت این تیم را بر عهده داشت، در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: پیش از آغاز پلی آف و در جریان دیدارهای مقدمایت کمتر شانسی برای لیموندیس و صعودش به پلی آف قائل می شدند اما با این حال وارد این مرحله شدیم.

وی ادامه داد: در مرحله رفت مقدماتی دیدارهای خوبی به خصوص برابر تیم های بزرگ داشتیم. در مرحله برگشت هم شرایط نتیجه گیری لیموندیس و سایر تیم ها به گونه ای بود که کمترین شانس را برای صعود به جمع هشت تیم برتر داشتیم. با این حال در بازی های آخر و به خصوص در دیدار با ذوب آهن عملکرد بازیکنان مان به گونه ای بود این صعود برای مان محقق شد.

سرمربی تیم بسکتبال لیموندیس با تاکید بر سخت و سنگین بودن لیگ برتر به دیدارهای تیمش در مرحله پلی اف اشاره داشت و گفت: بازی اول در شرایطی برگزار شد که ما دور از مسابقات بودیم اما شهرداری گرگان تازه از سوپر لیگ غرب آسیا بازگشته بود. در این بازی خوب نبودیم به خصوص که بازی در گرگان برگزار شد و جو گرگان هم همیشه سنگین است. از طرفی بازیکنانی ما روی نیمکت داشتیم برای این دیدار و حساسیت های آن خیلی جوان بودند.

وی با بیان اینکه دیدار دوم برابر شهرداری گرگان عملکرد نزدیکی به حریف داشتیم اما بازهم بازنده شدیم، خاطرنشان کرد: دیدار سوم به میزبانی شیراز برگزار شد. در این بازی به مراتب بهتر کار کردیم و در خیلی از دقایق هم پیش بودیم اما مشکلات خود را داشتیم مثل اینکه بازیکن جایگزین برای مواقع لازم نداشتیم. این شد که بازهم باختیم اگرچه اعتقاد دارم لیوندیس بازنده سربلند و شایسته در لیگ بود.

اسلامی تاکید کرد: در مجموع سه دیدار مقابل شهرداری گرگان و به خصوص دیدار دوم و سوم در تاکتیک دفاعی و حمله خوب کار کردیم. در کل اما در بسیاری مواقع نفر کم می آوردیم. پیش از نیم فصل بازیکن خارجی خود را از دست دادیم و نتوانستیم جایگزین هم کنیم. کمبود بازیکن دست ما را بسته بود مخصوصا در همین پلی آف. شاید اگر شرایط جذب بازیکن را داشتیم، می توانستیم برنده شویم.

سرمربی تیم لیموندیس تاکید کرد: در بسیاری دیدارها زیر سبد با مشکل کمبود بازیکن مواجه بودیم. روی نیمکت هم بازیکنان ما جوان وکم تجربه بودند. با همه اینها حریفان مقابل ما با احترام بازی می کردند. آنها با تمام قوا برابر لیموندیس قرار می گرفتند و این نشان می داد که این تیم از پیش باخته نبود.

وی که هدایت تیم لیموندیس را در اولین سال حضور در لیگ برتر عهده دار شد در مورد ادامه همکاری با این تیم و احتمال حضور دوباره لیموندیس در لیگ برتر گفت: قرار داد من یک ساله بود و حالات تمام شده است. در مورد حضور دوباره در فصل جدید لیگ برتر هم مسئولان باید تصمیم بگیرند. فقط اینکه این تصمیم باید زودتر اتخاذ شود نه اینکه یکی دو ماه مانده به مسابقات؛ اینگونه تصمیم گیری شرایط را سخت می کنید.

محمدرضا اسلامی تاکید کرد: لیموندیس برای رقابت با حریفان روزانه ۵ تا ۶ ساعت تمرین داشت. ما بازیکنان جوانی داریم که حالا توسعه پیدا کرده اند. این بازیکنان نباید به حال خود رها شوند. امیدوارم مسئولان به این مهم توجه کنند.

کد خبر 6077591 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • تیم لیموندیس بازنده‌ای سربلند و شایسته در لیگ برتر بسکتبال بود
  • شهرداری گرگان نخستین تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • برد مدعیان بالای جدول/ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند
  • صعود شهرداری گرگان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود شهرداری گرگان قطعی شد
  • صعود گرگانی ها به نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان، نخستین صعود کننده به نیمه نهایی
  • برقراری بیش از ۱۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ گلستان در تعطیلات عید فطر