Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت غم انگیز دو چهره خدوم کشور جناب آقایان دکتر سید تقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان که در حادثه تلخ و دلخراش تصادف خودرو و در حین انجام وظیفه به لقاءالله پیوستند، موجب تأسف و تألم فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم دکتر نوربخش از پزشکان ارزشمند و مدیران باتجربه کشور بود و پدر بزرگوارش نیز عمر خود را در حوزه سلامت و درمان و ارائه خدمات فراوان به مردم بیرجند و قائن در استان خراسان جنوبی صرف نمود که خدمات این خاندان سادات خیرخواه، هرگز از یاد و خاطر مردم این منطقه فراموش نخواهد شد.

مرحوم تاج الدین نیز که نمایندهٔ مردم اصفهان در دوره های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی بود، خدماتی ارزنده و کارنامه ای درخشان از خود برجای گذاشت.

این مصیبت اندوهبار را به خانواده های داغدار این دو خدمتگزار عزیز صمیمانه تسلیت می‌گویم و ضمن آرزوی شفای عاجل برای مجروحان و مصدومین این سانحه، از خداوند متعال برای این دو بزرگوار غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده های محترم‌شان صبر و اجر مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رییس جمهور

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان اجرا می‌‎شود

امیرعباس جراحی علمداری مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در ایام نوروز و برای رفاه حال شهروندان به ویژه بیمه‌شدگان، طرح آماده‌باش نوروزی مراکز درمانی تامین‌اجتماعی این استان در حال اجراست.

وی اضافه کرد: بر این اساس در ایام تعطیلات نوروز بیمارستان‌های امام حسین(ع) زنجان و بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر، به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

جراحی علمداری افزود: متناسب با ظرفیت های مراکز درمانی ساز و کارهای ارائه خدمت به عموم شهروندان و بیمه شدگان تامین اجتماعی همزمان با سراسر کشور ارائه خواهد شد.

مدیر درمان استان زنجان ادامه داد: پیش بینی های لازم در مراکز درمانی انجام و روسای بیمارستان ها به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را نظارت و رصد و در خصوص رفع مشکلات احتمالی به سرعت اقدام خواهند کرد.

وی اظهار داشت: طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی استان با نصب پلاکاردهای مخصوص و در مبادی ورودی شهرهای زنجان و ابهر، به مردم در خصوص ارائه خدمات درمانی مدنظر با ذکر نشانی مراکز و خدمات قابل ارائه اطلاع رسانی شده است.

این مسوول یادآور شد: در مراکز درمانی به نحوی برنامه‌ریزی شده که از بروز هرگونه کاستی و اختلال در زمینه خدمت‌رسانی به بیماران به ویژه در بخش اورژانس پیشگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: دفاتر پرستاری بیمارستان امام حسین با شماره تلفن ۳۳۰۱۱۲۳۱ و بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر با شماره تلفن ۳۵۲۷۹۲۴۷ آماده پاسخگویی به مشکلات احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان «عاملی» را تسلیت گفت
  • آماده‌باش نوروزی سازمان تامین اجتماعی اردبیل در مراکز درمانی
  • سرپرست مدیریت امور اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شد
  • واگذاری ۳۰ کودک بی‌سرپرست در لرستان به خانواده‌های فرزند پذیر
  • طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان اجرا می‌‎شود
  • شایسته نشاندن کلمه «استاد» پیش از نام نامدارش بود
  • پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله محمدعلی حجتی
  • اجرای ۷۰۰ نمایش خیابانی در ۳۵۰ نقطه شهر مشهد
  • مدیر مسئول روزنامه زعفران و پیشکسوت عرصه رسانه خراسان جنوبی درگذشت
  • پیام تسلیت امام جمعه کرمانشاه در پی درگذشت آیت‌الله شیخ محمدعلی حجتی(ره)