Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:48:10 GMT

فرستنده اف ام 6 برنامه ای در سرایان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۹۶۵

فرستنده اف ام 6 برنامه ای در سرایان افتتاح شد

بیرجند - ایرنا - فرستنده اف ام 6 برنامه ای در شهرستان سرایان با حضور نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی راه اندازی شد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون فنی صدا و سیمای استان گفت: بعد افتتاح این فرستنده بیش از 15 هزار نفر جمعیت شهر سرایان و مردم روستاهای بسطاق و زنگویی این شهرستان شبکه های رادیویی جوان، سراسری، ورزش، استانی، قرآن و پیام را دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن راشکی افزود: 2 میلیارد ریال برای راه اندازی این فرستنده هزینه شده است.
فاصله سرایان تا بیرجند مرکز خراسان جنوبی 160 کیلومتر است.
9893*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي صدا و سيما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای گیلان؛ فرهاد بیانی فر، با بیان اینکه رادیو گیلان از سال ۱۳۷۶ استانی شد، افزود: با استانی شدن رادیو، برنامه‌ها مستقل اجرا و روزانه حدود۵۰۰ دقیقه برنامه زنده از رادیو گیلان پخش می‌شود.
وی افزود: برنامه‌های رادیو گیلان از سال ۱۳۹۱ بصورت ۲۴ ساعته پخش می‌شود.
سرپرست مدیریت تولید صدای مرکزگیلان اضافه کرد: برنامه عصرگاهی گیلانه با مضمون مسائل اجتماعی همراه باطنز، برنامه صبحگاهی صبح بخیر گیلان با محوریت موضوعات اجتماعی و برنامه شهرما که یک برنامه گفتگو محور با رویکرد پیگیری مطالبات مردم از جمله برنامه‌های پرمخاطب رادیو گیلان است.
بیانی فر با اشاره به تلاش شبانه روزی دست اندر کاران صدای مرکز گیلان برای تولید آثار فاخر در راستای مطالبه مردم گفت: هنرمندان و تهیه کنندگان رادیو گیلان در سال گذشته با تولید ۱۴ اثر هنری رادیویی در جشنواره‌های بین المللی، ملی و استانی خوش درخشیدند.

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • گزارشی از تولد رادیو در ایران؛ از هیاهوی مردم در میدان توپخانه تا نخستین آوازخوانان
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد