Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@02:38:06 GMT

حمله دستیار کی‌روش به دوربین ورزش سه

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۹۷۵

حمله دستیار کی‌روش به دوربین ورزش سه

دستیار اول سرمربی تیم ملی با حرکتی عجیب اجازه نداد مربی دروازه‌بانان ایران پاسخ خبرنگار "ورزش سه" را بدهد و به او حمله‌ور شد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و ترینیداد و توباگو در حالی با پیروزی یک بر صفر شاگردان کارلوس کی‌روش به پایان رسید که برخلاف سرد بودن بازی و هوای مسابقه که به جز درگیری‌های میانه زمین هیچ اتفاق خاصی به همراه نداشت، در پایان با جنجال عجیبی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارلوس کی‌روش و دستیارانش طی روزهای اخیر و همزمان با آغاز اردوی جدید تیم ملی با خبرنگاران ایرانی مصاحبه‌ای نداشتند؛ همچنین سرمربی تیم ملی که روز گذشته نیز در نشست خبری قبل از دیدار برابر ترینیداد و توباگو شرکت نکرد، امشب هم در پایان این مسابقه دوستانه پاسخگوی اصحاب رسانه‌ای که در سالن کنفرانس منتظرش بودند، نشد تا بی‌احترامی و بی‌اعتنایی او به خبرنگاران ایرانی همچنان ادامه داشته باشد.


اما ماجرای بی‌توجهی کادر فنی تیم ملی به اینجا ختم نشد و در حالی که خبرنگار "ورزش سه" قصد داشت در زمان عبور مربیان ایران از میکسدزون ورزشگاه آزادی بودند، مصاحبه‌ای ویدئویی با الکساندر لوپز مربی دروازه‌بانان ایران داشته باشد و سؤالی از وی بپرسد، با واکنش تند و زشت اوسیانو کروز، دیگر مربی تیم ملی مواجه شد.


شایعه‌ای در روزهای اخیر پیرامون مُشت‌های گره کرده از خوشحالی الکساندر لوپز، مربی تیم ملی ایران پس از تساوی پرسپولیس برابر کاشیما آنتلرز ژاپن و ناکامی شاگردان برانکو در رسیدن به جام در لیگ قهرمانان اروپا، در رسانه‌ها مطرح شده بود که همین مسئله موجب شد تا خبرنگار ما از این دستیار کی‌روش راجع به این اتفاق پرسشی داشته باشد.


اما پس از سوالی که دوربین "ورزش سه" از لوپز پرسید، اوسیانو کروز به خبرنگار ما حمله‌ور شد، تلفن همراه او را گرفت و پرتاب کرد ولی قائله همین جا به اتمام نرسید و مربی تیم ملی به مدت یک دقیقه مشغول فحاشی و استفاده از الفاظ زشت علیه خبرنگار ما شد؛ در همین حین نیز مارکار آقاجانیان به خبرنگار ما عنوان کرد که وقتی مربیان تیم ملی مصاحبه نمی‌کنند چرا از آنها فیلم می‌گیرد.


در حالی که با میانجی‌گری افراد حاضر در صحنه خبرنگار ما به تونل خروجی ورزشگاه و اوسیانو کروز به داخل اتوبوس تیم ملی هدایت شده بود، مجددا نزدیک بود درگیری جدیدی اتفاق بیافتد.


زمانی که کروز دوباره خبرنگار "ورزش سه" را دید، اتوبوس تیم ملی را متوقف کرد و قصد داشت از اتوبوس خارج شود که بازیکنان تیم ملی اجازه ندادند دامنه این اتفاق گسترده‌تر شود.


کی‌روش و دستیارانش بارها در مدت حضور در ایران نسبت به خبرنگاران ایرانی بی‌اعتنایی‌های زیادی داشتند ولی در هفته‌های اخیر این موضوع و در آستانه جام ملت‌های آسیا شدت بیشتری گرفته که بدون شک این اتفاق نمی‌تواند به سود ملی پوشان فوتبال ایران باشد و از سوی دیگر فدراسیون فوتبال ایران نیز هیچ واکنشی به این رفتارها از سوی مرد پرتغالی نشان نداده است.

تیم ملی ایران کروز (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی

جواد امان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام این خبر افزود: سال ۱۴۰۳ سال ورزشی برای ایران محسوب می‌شود و ورزشکاران و مربیان برای حضور در مسابقات مهمی همچون المپیک، پارالمپیک و مسابقات جهانی و آسیایی رشته‌های مختلف از همان روزهای ابتدایی شروع سال جدید برای انتخاب شدن به تیم‌های ملی تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان کرد: در همین زمینه ورزشکاران استان آذربایجان شرقی نیز سال ۱۴۰۳ را پرقدرت آغاز کردند و آغاز این مسیر با کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط فرزاد باهر ارسباران کلید خورد و در ادامه با نایب قهرمانی الیار محمدزاده در مسابقات والیبال برفی قهرمانی آسیا تداوم یافته و مهدی پرویزی بوکسور استان در هفته اول سال ۱۴۰۳ به نیمه نهایی تورنمنت جاده ابریشم که یکی از تورنمنت‌های قدیمی و مطرح جهان محسوب می‌شود، راه یافته است.

امان زاده اذعان داشت: بجز این ورزشکاران ۱۴ ورزشکار و مربی استان نیز در حال حاضر به تیم‌های ملی دعوت شدند که میرهاشم حسینی با برگزاری مسابقات انتخابی ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا جهت کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کند.

وی یادآور شد: همچنین فرزانه عسگری و فاطمه همتی ۲ ملی پوش پاراتیراندازی باکمان استان با سرمربی گری میلاد وزیری برای آمادگی جهت حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس در اردوی تیم ملی حضور دارند. علاوه بر آن دومین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان ایران جهت آماده سازی حضور در رقابت‌های هاکی سالنی آسیا انتخابی جام جهانی در اسکو در حال برگزاری است که سجاد ممی زاده، مهدی شاهرخی و رضا زاد محمد سه ورزشکار استان و امیر میرزایی به عنوان مدیر فنی و فیروز شاهی به عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۵ بدمینتون باز دختر استان نیز به اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۱۵ سال و زیر ۱۷ سال ایران که در تبریز برگزار خواهد شد، دعوت شدند.

امان زاده تاکید کرد: این تعداد از ورزشکاران دعوت شده تنها مربوط به هفت روز اول سال جدید است و در ادامه نیز ورزشکاران و مربیان استان در تیم‌های مختلف ملی ایران حضور خواهند یافت.

کد خبر 6062686

دیگر خبرها

  • (ویدیو) بدلکاری ترسناک تام کروز با پرش واقعی از روی کوه
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!
  • خوب و بد هندبال ایران در سال 1402 از نگاه پاکدل
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی